آمازون به کارمندان می گوید که یک خطای نرم افزاری باعث اشتباه محاسبه غرامت آنها شده است

بعید است که کارگران انبار آمازون نسبت به کارکنان شرکتی که به اندازه ای که انتظار داشتند پول دریافت نمی کنند احساس همدردی کنند. اندی جاسی، مدیر عامل شرکت، ماه گذشته به این ایده که گروه سابق 25 دلار در ساعت دستمزد می گیرد، خندید و ادعا کرد که آمازون قادر به پرداخت آن نیست و این شرکت باید یک تجارت پایدار را اداره کند. وی همچنین گفت که برنامه ای برای بازگشت کارکنان شرکت به دفتر وجود ندارد.



منبع

یکی از سخنگویان آمازون به فورچون گفت: «ما مشکلی را در ارتباط با برخی ارتباطات حقوقی کارکنان تازه ارتقا یافته شناسایی و اصلاح کردیم. ما در حال کار با کارمندان هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که پاداش به روز شده خود را درک می کنند.

در ایمیل به مدیران آمده است که “احتمالاً ارزش نقدی تبلیغاتی که اکنون کارمند شما دریافت می کند کمتر از آنچه در ابتدا با آنها صحبت کرده اید است.” این می افزاید که اطلاع دادن به کارکنان تازه ترفیع شده در مورد اینکه چرا آنها آنچه را که انتظار داشتند به دست نمی آورند، یک مکالمه “سخت” خواهد بود، که احتمالاً دست کم گرفته شده است.

تعداد کارکنانی که اکنون با پاداش خود چیزی ارزان‌تر می‌خرند ناشناخته است، اگرچه یک بلیت مشکل داخلی بیان می‌کند که حدود 40 درصد از افرادی که در سه‌ماهه ارتقا یافته‌اند تحت تأثیر این موضوع قرار گرفته‌اند.

آمازون این خطا را در ایمیلی که به مدیرانی که توسط اینسایدر دیده شده است، تایید کرده است. این موضوع به دلیل پاداش یکباره برای کارکنان تازه ترفیع شده بود که با استفاده از قیمت‌های سهام قدیمی‌تر آمازون که بالاتر از ارزش فعلی آنها بود، محاسبه می‌شد.

بخونید:  Tinkerer از Raspberry Pi برای ساخت یک چاپگر ماتریس نقطه ای غول پیکر استفاده می کند

کف دست: تصور کنید که ارتقا پیدا می کنید و متوجه می شوید که غرامت قابل توجهی دریافت خواهید کرد، فقط شرکت به شما اطلاع می دهد که به دلیل یک خطای نرم افزاری، بسته جدید آنطور که انتظار می رود سخاوتمندانه نیست. این وضعیتی است که حدود 40 درصد از کارمندان شرکت آمازون که در سه ماهه جاری ارتقا یافته اند، با آن مواجه هستند.

قیمت سهام آمازون در ابتدای سال بالای 170 دلار بود. مانند بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری، طی 9 ماه گذشته سقوط کرده است و اکنون به 113 دلار رسیده است. اینسایدر می نویسد که هفته گذشته یکی از کارمندان آمازون در یک گروه داخلی Slack به این موضوع اشاره کرد و خاطرنشان کرد که “سهام هر روز ادامه می یابد” و آمازون “چیزی را از بین می برد که تا حدودی ما را کامل کرده است.”

رقابت زیادی برای کارگران شرکتی در بخش فناوری وجود دارد. از آنجایی که آمازون تلاش کرد کارکنان خود را حفظ کند و استخدام‌های جدید را جذب کند، حداکثر حقوق پایه را که به کارمندان می‌پردازد از ۱۶۰ هزار دلار در ژانویه به ۳۵۰ هزار دلار افزایش داد.