علیرغم نگرانیها در مورد اقتصاد، کاهش مشاغل و مصرفکنندگان در هزینههایشان، Prime Day 2022 بزرگترین روز خرید آمازون بود، زیرا مشترکین در طول دو روز بیش از 300 میلیون کالا یا 100000 کالا در دقیقه خریدند. برای مقایسه، Prime Day 2021 شاهد خرید 250 میلیون کالا بود.

آمازون مینویسد که این فروش شامل مارکهای ضروری مانند Peloton و New Balance و همچنین پایینترین قیمتهای سال در محصولات منتخبی مانند Caudalie، Murad و Philips Sonicare خواهد بود.
این رویداد همچنین شامل اولین لیست 100 برتر آمازون خواهد بود که شامل محبوب ترین و قابل هدیه ترین اقلام فصل است. این فهرست شامل مجموعهای از برخی از بهترین معاملات از برندهایی مانند Hasbro، iRobot، KitchenAid و Samsung خواهد بود و معاملات جدید از لیست در طول رویداد حذف خواهند شد. همچنین تخفیف های عمیق معمولی روی محصولات با نام تجاری خود آمازون مانند خطوط Echo و Fire و سایر دستگاه های دارای الکسا وجود خواهد داشت.
آمازون در ماه فوریه هزینه عضویت Prime خود را 20 دلار افزایش داد و آن را از 119 دلار به 139 دلار در سال رساند، در حالی که کسانی که ماهانه پرداخت می کنند شروع به پرداخت 14.99 دلار به جای 12.99 دلار قبلی کردند. این شرکت بدون شک امیدوار است که اضافه کردن چیزی که اساسا یک روز پرایم اضافی است، ضربه این افزایش قیمت ها را کاهش دهد. اما با توجه به جمعه سیاه، دوشنبه سایبری و فصل تعطیلات پس از آن، جالب است که ببینیم فروش دسترسی زودهنگام پرایم در مقایسه با مشهورترین رویداد آمازون چقدر موفق خواهد بود.
گزارشهایی مبنی بر اینکه آمازون در حال برنامهریزی دومین رویداد فروش گسترده است، در ماه ژوئن، تنها دو هفته قبل از روز پرایم سالانه این غول فناوری، منتشر شد. به نظر می رسید که آمازون در حال آماده سازی Prime Day 2 است، اما این شرکت تأیید کرده است که «فروش اولیه دسترسی زودهنگام» کمتر جذاب در ماه آینده رخ خواهد داد.
آمازون در اوایل امروز در خبرها بود که نشان داد یک خطای نرم افزاری به این معنی است که شرکت حقوق کارکنان را اشتباه محاسبه کرده است.
به طور خلاصه: آمازون گزارشهای مربوط به اوایل سال جاری را با اعلام اینکه دومین رویداد خرید بزرگ این پلتفرم در 11 و 12 اکتبر برگزار میشود، تأیید کرده است. این فروش دو روزه تخفیفهای زیادی را برای اعضای Prime ارائه میدهد و در 15 کشور از جمله ایالات متحده اجرا میشود.