آمازون خرید با پرایم را به همه خرده فروشان ایالات متحده گسترش می دهد

به طور خلاصه: سرویس خرید با پرایم آمازون به زودی از خرده فروشان آمریکایی بیشتری در دسترس خواهد بود. مزیت عضویت Prime که در آوریل گذشته بر اساس دعوتنامه راه اندازی شد، به خرده فروشان شرکت کننده اجازه می دهد از مزایای خرید Prime در فروشگاه های آنلاین مستقیم به مصرف کننده خود استفاده کنند. اعضای Prime که در سایت فروشگاه شرکت کننده خرید می کنند، از همان مزایایی که از آمازون به آن ها عادت کرده اند، از جمله تجربه پرداخت یکپارچه، حمل و نقل سریع و رایگان، و فرآیند بازگشت آسان، بهره مند خواهند شد.

آمازون به محبوبیت مفهوم حمل و نقل رایگان کمک کرد اما دیگر تنها بازیکن بازی نیست. والمارت اکنون یک سرویس اشتراک ارائه می دهد که امکان تحویل رایگان از فروشگاه محلی شما را فراهم می کند، و Target استارتاپ سرویس تحویل Shipt را در سال 2017 به قیمت 500 میلیون دلار خریداری کرد تا پای خود را به درب باز کند. Best Buy اخیراً ارسال رایگان همه سفارش‌ها را برای اعضای My Best Buy اعلام کرده است.

این ویژگی برای کار با اکثر پلتفرم‌های بزرگ تجارت الکترونیک از جمله BigCommerce طراحی شده است که اوایل امروز پشتیبانی از این ویژگی را اعلام کرد. ارائه‌دهنده خدمات گفت تاجران می‌توانند به راحتی خرید با پرایم را در ویترین فروشگاه خود بدون نیاز به کدنویسی فعال کنند.

آمازون گفت خرید با پرایم به بازرگانان اجازه می‌دهد تا با مشتریان روابط خود را ایجاد کرده و وفاداری به نام تجاری خود را ایجاد کنند و در عین حال از مزایای ایجاد تبدیل استفاده کنند. بر اساس داده های داخلی آمازون، خرید با پرایم به طور متوسط ​​25 درصد باعث افزایش تبدیل خریداران شده است.

بخونید:  اپل تصمیم دارد تراشه‌هایی را از کارخانه TSMC آریزونا خریداری کند زیرا وابستگی آن به آسیا کاهش می‌یابد

اعتبار تصویر: Terje Sollie



منبع

به طور طبیعی، برخی از بازرگانان بالاتر یا کمتر از حد متوسط ​​خواهند بود. Trophy Skin شاهد افزایش بیش از 30 درصدی تبدیل بوده است و Wyze با Buy with Prime نرخ تبدیل 25 درصدی بالاتری را تجربه کرده است. سایرین، مانند HydraLyte، به سود کمتری در حدود 14 درصد دست یافته اند.

آمازون گفت که تا 31 ژانویه، همه بازرگانان واجد شرایط مستقر در ایالات متحده می توانند برای این سرویس ثبت نام کنند و دکمه خرید با پرایم و عملکرد را به سایت های خود اضافه کنند. آنها همچنین می‌توانند نظرات مشتریان آمازون را در فروشگاه‌های آنلاین خود به نمایش بگذارند، که می‌تواند اعتماد خریداران و تصمیم‌گیری و همچنین افزایش بیشتر تبدیل را افزایش دهد.