در ابتدا انتظار می رفت در ابتدای سال جاری، نسخه بتای سیستم عامل آنالوگ 1.1 مجموعه ویژگی های Pocket را گسترش می دهد و شامل چندین اضافات با تمرکز بر گسترش قابلیت های توسعه دهندگان شخص ثالث است. این قابلیتهای اضافی ابزارها، تنظیمات و پیکربندیهای سطح سیستمعامل مورد نیاز برای ایجاد و استقرار موفقیتآمیز جدید را در اختیار توسعهدهندگان قرار میدهد. هسته ها برای سیستمی که از سخت افزار آرایه دروازه قابل برنامه ریزی میدانی (FPGA) دستگاه استفاده می کند. هستهها برابر با عملکردی هستند که از یک پلت فرم محاسباتی یا کنسولی در سطح سختافزار تقلید میکنند.
از آن زمان، این بازی به طور مداوم به عنوان یکی از مهمترین پیشرفتها در تاریخ بازیهای رایانهای شناخته میشود، در فهرستهای متعددی که برترین بازیهای ویدیویی تمام دوران را ذکر میکنند، نامگذاری شده است، و حتی نامزد شده است تا در کانن بازیهای رسمی حفظ شود. کتابخانه کنگره ایالات متحده
به گفته آنالوگ، Pocket از نظر فنی برای پخش فایل های ROM دارای حق چاپ از اسلات کارت SD طراحی نشده است. در عوض این اسلات برای به روز رسانی سیستم عامل و سایر ویژگی ها برای پشتیبانی از خود دستگاه در نظر گرفته شده است. پرسشهای متداول توسعهدهنده این شرکت حتی به وضوح میگوید «آنالوگ از دزدی دریایی پشتیبانی نمیکند». چیزی که آنها از عمد یا ناخواسته پشتیبانی میکنند، قابلیت پچ کردن و امضای دیجیتالی فایلهای ROM با امضای GB Studio است که به آنها اجازه میدهد سپس روی Pocket اجرا شوند.
به طور خلاصه: علاقه مندان به بازی های ویدیویی گروهی نوستالژیک هستند که اغلب از بازدید مجدد برخی از بهترین عناوین دیروز لذت می برند. متأسفانه برای بسیاری، سخت افزار قدیمی مورد استفاده برای اجرای آن عناوین اصلی در دسترس نیست. شبیهسازی نرمافزار میتواند خارش را ایجاد کند، اما همچنین میتواند مشکلات ناخواستهای را ایجاد کند که از احساس اصالت بازی میکاهد. ابتکار دستی آنالوگ و OpenFPGA با شبیهسازی کامل کنسولها و دیگر پلتفرمهای تاریخی در سطح سختافزار، گامهایی برای حل این مشکل برمیدارند.
کابینت اصلی و تجهیزات جانبی غولپیکر، که در تصویر زیر در موزه تاریخ کامپیوتر نشان داده شدهاند، به کاربران قدرت محاسباتی را ارائه میدهند که تقریباً معادل سازماندهندههای الکترونیکی و ماشینحسابهای دستی در اواسط دهه 1990 بود. دلت را بخور Palm Pilot.

جنگ فضایی! توسط چندین دانشمند و مهندس کامپیوتر در MIT در سال 1962 توسعه یافت. جنگ دو نفره مبتنی بر فضا، فقط اولین تلاش بدیع و ایجاد یک بازی کامپیوتری نبود. مکانیکها و عناصر بازی مدلهای فیزیکی، کنترلها و گیمپلی را برای برخی از محبوبترین عناوینی که تا کنون ساخته شدهاند، از جمله کلاسیک 1979 ارائه میکنند. سیارک ها.
مشخصات اصلی مینی کامپیوتر ممکن است برای هر کسی که با فناوری کامپیوتر دهه 1960 آشنایی نداشته باشد تعجب آور باشد. PDP-1 که در سال 1959 با قیمت پایین 120000 دلار (بسیار بیش از 1 میلیون دلار به دلار امروزی) عرضه شد، وزنی معادل 1600 پوند داشت. و ظرفیت حافظه 4096 کلمه ای را فراهم کرد که از طریق نوار مغناطیسی در دسترس قرار گرفت.
با استفاده از openFPGA، یک توسعه دهنده شخص ثالث “Spacemen3” PDP-1 و Spacewar را بازسازی کرد! با استفاده از کد منبع اصلی در دامنه عمومی. با دنبال کردن این راهنما در اینجا، می توانید آن را امروز در Pocket با openFPGA بازی کنید: https://t.co/XFS3ARmaUe pic.twitter.com/ut6N6Ovois
– آنالوگ (@analogue) 29 ژوئیه 2022
Pocket در اصل از طریق پیشسفارش در آگوست 2020 در دسترس قرار گرفت و در سه ماهه اول 2022 برای مشتریان ارسال شد. طبق پرسشهای متداول شرکت، سفارشها در سالهای 2022 و 2023 ارسال خواهند شد.
آنالوگ پتانسیل سیستم را با گنجاندن یک پیادهسازی کاملاً کاربردی از چیزی که برخی آن را اولین پلتفرم بازی ویدیویی واقعی، یعنی پردازشگر دادههای برنامهریزی شده-1 (PDP-1) میدانند، نشان داد.
این مینی کامپیوتر DEC (اصطلاح طعنه آمیزی با استانداردهای امروزی) پایه و اساس را فراهم کرد جنگ فضایی!یک بازی جنگی فضایی که توسط دانشمندان کامپیوتری که با پیادهسازی PDP-1 MIT در اوایل دهه 1960 کار میکردند، توسعه یافت.
بر خلاف ASIC (مدارهای مجتمع خاص برنامه) که برای یک هدف طراحی و ساخته می شوند، FPGA از بلوک های منطقی قابل تنظیم و اتصالات قابل برنامه ریزی استفاده می کند که به اجزای برنامه ریزی مجدد اجازه می دهد تا با استفاده از سخت افزار یکسان عملکردهای متفاوتی را انجام دهند. این قابلیت قابل برنامه ریزی مجدد به توسعه دهندگان انعطاف پذیری می دهد که معمولاً در کنسول ها و پلتفرم های دیگر در دسترس نیست.