انویدیا ProjectBeyond را که تقریباً مطمئناً کارت گرافیک RTX 4000 آن است، تیز می کند.

تنها 12 روز (20 سپتامبر) با سخنرانی اصلی هوانگ GTC 2022 فاصله داریم. در حالی که این رویداد کمتر بر روی محصولات بازی متمرکز است و بیشتر بر روی زمینه هایی مانند هوش مصنوعی متمرکز است، رئیس Nvidia گفت که این شرکت “پیشرفت های جدید RTX را به اشتراک می گذارد که گرافیک و بازی های سه بعدی را دوباره اختراع می کند.”

#پروژه فراتر pic.twitter.com/aPTrpi8BXa

— NVIDIA GeForce (@NVIDIAGEForce) 7 سپتامبر 2022

مدت‌هاست که می‌دانستیم کارت‌های RTX 4000 به زودی وارد بازار می‌شوند، بنابراین اعلام رسمی در GDC منطقی است—احتمالاً در تاریخ بعدی یک رویداد اختصاصی برای راه‌اندازی وجود خواهد داشت.

یکی از معدود مواردی که انویدیا به نسل بعدی کارت های بازی خود اشاره کرده است، در جریان تماس مالی سه ماهه دوم 2023 بود که طی آن، جنسن هوانگ، مدیر عامل شرکت گفت که این شرکت سال آینده را با معماری جدید خود وارد خواهد کرد و او مشتاقانه منتظر افشای بیشتر در کنفرانس فناوری GPU انویدیا که بیشتر با نام GTC شناخته می شود.

ما پخش زنده سخنرانی هوانگ GTC را در Techspot خواهیم داشت، بنابراین برای تأیید آنچه که ProjectBeyond در مورد آن است، مطمئن شوید که همه چیز را تماشا کنید.





منبع

با فرض اینکه ProjectBeyond یک رونمایی از Lovelace باشد، و تقریباً مطمئن به نظر می رسد که چنین خواهد شد، دریافت تاییدیه اینکه کدام کارت ها اولین کارت هایی هستند که وارد خواهند شد، آرامش بخش خواهد بود. به نظر می رسد که انویدیا با راه اندازی RTX 4090، 4080 و 4070 کار خود را آغاز خواهد کرد. شایعه قبلی (که تعداد زیادی وجود داشته است) ادعا می کرد که آنها به همین ترتیب و در فاصله چند هفته بین هر نسخه وارد بازار خواهند شد. همچنین شنیده‌ایم که تنها کارت RTX 4000 که در سال 2022 عرضه می‌شود، قدرتمندترین و گران‌ترین کارت از این سه، یعنی RTX 4090 خواهد بود.

بخونید:  انتظار می رود مادربردهای پرچمدار Intel Z790 از SSD های PCIe 5.0 پشتیبانی کنند

در حالی که هیچ اشاره ای به سری RTX 4000 به طور خاص وجود ندارد، تصور اینکه توییت چیزی به نام ProjectBeyond برای چیزی غیر از Lovelace باشد، سخت است. این پست از حساب Nvidia GeForce می‌آید، بنابراین مشخصاً مربوط به بازی است و بخشی از سایر مشاغل Nvidia مانند هوش مصنوعی، مراکز داده یا بخش فناوری خودرو نیست.