چه اتفاقی افتاده؟ نمایش نیمهتیم Super Bowl سال آینده یک حامی اصلی جدید خواهد داشت. NFL اپل موزیک را به عنوان حامی جدید نمایش نیمهوقت خود معرفی کرده است و جایگزین پپسی میشود که از سال 2013 حامی این برنامه بوده است. شرایط همکاری چند ساله فاش نشده است، اگرچه منابع آشنا با این مذاکرات گفتند NFL در حال خرید این معامله بوده است. محدوده 50 میلیون دلار

NFL به طور فزاینده ای به دنبال بستن قراردادهایی با شرکت های فناوری است. سال گذشته، قراردادی 11 ساله به ارزش 13 میلیارد دلار با آمازون برای حقوق انحصاری بازی های پنجشنبه شب نهایی کرد. طبق آمار آمازون و نیلسن، اولین بازی پنجشنبه شب فصل بین چیفز کانزاس سیتی و لس آنجلس چارجرز به طور میانگین ۱۵.۳ میلیون بیننده داشت.
Apple Music در اواسط سال 2015 راه اندازی شد و تا فوریه گذشته 98 میلیون مشترک داشت. کسانی که هنوز این سرویس را امتحان نکرده اند می توانند برای یک ماه آزمایشی رایگان ثبت نام کنند.
نمایش نیمه وقت سوپر بول پربیننده ترین اجرای موسیقی سال است. بیش از 120 میلیون نفر در اوایل سال جاری نمایش نیمهوقت Super Bowl LVI را تماشا کردند که در آن اجراهایی از دکتر Dre، Snoop Dogg و Eminem و سایرین به نمایش درآمد.
این معامله نشان دهنده تغییر در استراتژی اپل است زیرا این شرکت به ندرت از رویدادهایی که تحت کنترلش نیست حمایت مالی می کند. آخرین باری که نام خود را به یک رویداد قرض داد در سال 2016 برای تبلیغ اپل واچ بود.
Super Bowl LVII که در 12 فوریه 2023 در گلندیل، آریزونا پخش خواهد شد، اولین سال اپل موزیک به عنوان اسپانسر نمایش را رقم خواهد زد. هنوز مشخص نیست که اپل چه مدت به عنوان اسپانسر نمایشگاه بینالمللی فعالیت خواهد کرد.
نمایش سال آینده توسط شرکت سرگرمی Jay-Z، Roc Nation تولید خواهد شد، اما طبق یک منبع، اپل اکنون اطلاعاتی در مورد کارگردانی نمایش خواهد داشت. Jay-Z قبلاً مالک Tidal بود، یک سرویس پخش موسیقی که رقیب Apple Music بود. در سال 2021، Jay-Z Tidal را به قیمت 297 میلیون دلار به Square فروخت.
سال گذشته، Roc Nation ترکیب نیمه تایم را در ماه سپتامبر اعلام کرد. اگر این شرکت از پیشینه پیروی کند، اعلامیه مشابهی برای نمایش بعدی ممکن است هر روز برسد.