این زن با کمک به جوانان برای غلبه بر ترس خود از صحبت کردن با تلفن، زندگی راحت می کند


به طور خلاصه: مالکیت گوشی های هوشمند در بسیاری از نقاط جهان تقریباً در همه جا حاضر شده است. از قضا، شیوع آن‌ها منجر به تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند شده است که هرگز مهارت اصلی صحبت کردن با دیگران از طریق تلفن را توسعه ندادند، زیرا بیشتر تبادلات آنها با دوستان و خانواده از طریق پیام‌های متنی انجام می‌شود.

مری جین کپس 16 سال پیش تغییرات چشم‌انداز را انتخاب کرد و یک شرکت مشاوره به نام The Phone Lady راه‌اندازی کرد تا به کسب‌وکارها کمک کند کارکنان خود را در مورد آداب تلفن آموزش دهند.

کپس به اینسایدر گفت: «ژنرال Z هرگز مهارت‌هایی را که به آنها داده شده بود، نداشت.

قبل از گوشی های هوشمند، تلفن های ثابت در خانه ها به اندازه تلویزیون و مایکروویو رایج بودند. بچه‌ها در سنین پایین یاد گرفتند که چگونه تماس بگیرند و چگونه تماس بگیرند، و اضطراب در مورد صحبت کردن با فرد آن طرف خط بسیار غیر معمول بود.

علیرغم اینکه نسل‌های جوان در طول ظهور گوشی‌های هوشمند بزرگ شده‌اند، تجربه بسیار کمتری از صحبت کردن با تلفن دارند، زیرا پیام‌رسانی فوری و ارسال پیامک روش اصلی آنها برای برقراری ارتباط با دیگران بوده است.

آلیسون پاپاداکیس، مدیر مطالعات روانشناسی بالینی در دانشگاه جان هاپکینز، می گوید: «از آنجایی که آنها تجربه بسیار کمتری از صحبت کردن با تلفن دارند، راحتی کمتری با آن دارند. پاپاداکیس افزود: “این باعث می شود افرادی که در برابر اضطراب اجتماعی آسیب پذیر هستند، در آن موقعیت دچار اضطراب شوند.”

Copps از فرصتی که در اختیار دارد استفاده می‌کند و ساعتی 480 دلار برای جلسات مربیگری فردی و 365 دلار برای وبینارهای 30 دقیقه‌ای که بخشی از یک مجموعه هفت درس است، دریافت می‌کند. قیمت کارگاه های شرکتی 3500 دلار در روز است.

کپس گفت که او اغلب مشتریان جدیدی دارد که به مدت سه روز به کسی پیامک ارسال نمی کند. در عوض، به آنها دستور داده می شود که اگر می خواهند با دوستان و خانواده خود تماس بگیرند یا سؤالی دارند.

“اگر آنها حتی عادت ندارند با مادرشان تلفنی صحبت کنند، این روند بسیار ترسناک است. بنابراین نمی توانم بگویم که آنها را مجبور می کنم با مشتریان احتمالی تماس بگیرند زیرا آنها از هم می پاشند – ما با آنها شروع می کنیم. خانواده یا کسی که می شناسند.”

پلیس همچنین در طول روز به طور تصادفی با مشتریان تماس می گیرد تا مکالمات را تمرین کرده و مهارت های بداهه نوازی را ایجاد کند. او گفت بسیاری از مشتریانش استارت آپ ها و کسانی هستند که در بخش مالی فعالیت می کنند. در این زمینه ها، بسیار مهم است که بتوانیم با مشتری فراتر از ایمیل ارتباط برقرار کنیم، جایی که عناصری مانند لحن صدای یک فرد به درستی منتقل نمی شوند و بنابراین، سرنخ های زمینه ای حیاتی مانند علاقه یا اشتیاق از دست می روند.

اعتبار تصویر: رومن اسکا، پراداماس گیفاری، آندریاس کلاسن



منبع