بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time به نقطه صفر بازگشته است


در متن: Prince of Persia: The Sands of Time که در سال 2003 برای رایانه های شخصی و کنسول های بازی نسل ششم منتشر شد، به طور جهانی به عنوان یکی از بهترین بازی های ویدیویی در نظر گرفته می شود. یوبی سافت بیش از سه سال است که در تلاش برای بازسازی این شاهکار است و ظاهراً این شرکت به زمان بیشتری نیاز دارد تا نتایج واقعی را به طرفداران نشان دهد.

سه سال پس از اعلام رسمی، بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time هنوز در مراحل اولیه فرآیند توسعه است. Ubisoft به طرفداران هشدار داد که به این زودی اطلاعات یا محتوای جدیدی در رابطه با این پروژه وجود نخواهد داشت، در حالی که بیان کرد که بازی هنوز “بسیار زنده است”. این فقط به گذشته برمی گردد، همان کاری که شاهزاده عنوانی با بهره برداری از قدرت خنجر زمان انجام می داد.

Sands of Time یک بازی اکشن-ماجراجویی است که به محبوبیت آکروباتیک پارکور، زمان به عقب و پلتفرم کردن اسلوموشن در بازی‌های ویدیویی، برنده شدن چندین جایزه و فروش بیش از 14 میلیون نسخه در تمامی پلتفرم‌های پشتیبانی‌شده کمک کرد. The Sands of Time یک بازسازی “مدرن” از پلتفرمر اصلی سینمایی شاهزاده ایرانی که توسط جردن مچنر در سال 1989 ساخته شد، علاقه گیمرها را به این مجموعه تجدید کرد و حتی با اقتباس فیلم Sands of Time به کارگردانی مایک نیول (2010) به هالیوود آورده شد. ).

PoP: SoT یک نقطه عطف تجاری و هنری برای یوبی‌سافت است، زیرا احتمالاً هیچ سری Assassin’s Creed بدون ماجراجویی‌های پسر ناشناس پادشاه ایرانی شارامان وجود نخواهد داشت. با این حال، با وجود اهمیت تاریخی آن، نام معتبر Sands of Time زمانی که ناشر فرانسوی تریلر رونمایی از نسخه بازسازی شده در سال 2020 را به نمایش گذاشت، تا حدودی مخدوش شد.

بخونید:  G Cloud دستی لاجیتک روی استریم بازی با عمر باتری تا 12 ساعت تمرکز دارد

بازسازی فوق که توسط استودیوهای هندی Ubisoft Mumbai و Ubisoft Pune ساخته شده است، با استقبال گرم طرفداران سری PoP مواجه نشد. این بازی دارای گرافیک و گیم پلی پایین تر بود و برخی از گیمرها از این واقعیت ابراز تاسف می کردند که شاهزاده با استفاده از Dagger of Time با موفقیت «به گذشته به دوران PS3/Xbox برمی گردد». شما واقعاً از روز اول طرفدار پر و پا قرص حماسه PoP هستید و من از تریلر رونمایی بازسازی کوچکترین خوشم نیامد.

به دنبال واکنش‌های غیرمنتظره و کم‌حساب طرفداران، یوبی‌سافت اساساً مجبور شد کل پروژه را بازنگری کند و در نهایت توسعه را به Ubisoft Montréal بازگرداند – استودیویی که سه‌گانه Sands of Time در آن متولد شد. یک سال بعد، ژان فرانسوا ناود، تهیه کننده یوبی سافت، می گوید که بازسازی SoT هنوز در مرحله “مفهومی” توسعه است.

پس از در دست گرفتن پروژه، استودیو در حال «تشکیل تیم»، تعریف اولویت‌ها، آزمایش نمونه‌های اولیه و عناصر گیم‌پلی است، در حالی که به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه می‌توانند بازخورد جامعه را در روند توسعه قرار دهند – همان بازخوردی که اساساً بازسازی اصلی را غرق کرد. خوب. نود می گوید که بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time در Ubisoft Montréal برای این استودیو “یک کار بزرگ” است، اگرچه برای متقاعد کردن گیمرها به زمان و تلاش زیادی نیاز است که نتیجه نهایی ارزش انتظار را دارد.

یوبی سافت تایید کرده است که نسخه بازسازی شده بازی Prince of Persia: The Sands of Time در نمایشگاه Ubisoft Forward که برای 12 ژوئن برنامه ریزی شده است، حضور نخواهد داشت و این شرکت احتمالاً هیچ اطلاعات یا جزئیات بیشتری برای نمایش در کل سال 2023 نخواهد داشت. Sands of Time یک تجربه منحصربه‌فرد است که باید برای گیمرهای معاصر حفظ شود و یوبی‌سافت در نهایت به نظر می‌رسد که مایل است حداقل مقداری پول واقعی و توجه به این پروژه بگذارد.

بخونید:  فروشنده شخص ثالث والمارت در حال فروش SSDهای جعلی 30 ترابایتی است



منبع