به طور خلاصه: نیویورک تایمز با شرکت اسباببازی Hasbro برای ایجاد نسخه فیزیکی Wordle همکاری میکند. بازی رومیزی پیش رو از نسخه دیجیتالی بازی کلمات ویروسی الهام گرفته شده است که در اواخر سال گذشته جهان را درگیر طوفان کرد.
Wordle: The Party Game برای پیشسفارش از خردهفروشیهای منتخب از جمله Amazon و Target با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس است. به دنبال آن باشید که در اوایل اکتبر وارد بازار شود، زمان زیادی برای سرمایه گذاری در فصل خرید تعطیلات پر سود.
تقریباً مشخص بود که تایمز تلاش می کند IP جدید خود را کسب درآمد کند، و این دقیقاً همان چیزی است که در بازی تخته ای جدید می بینیم.
چهار روش مختلف برای بازی وجود دارد: حالت کلاسیک، بازی سریع، بازی های زمان بندی شده یا با تیم. هنگامی که یک دور تمام شد، به سادگی تخته های پاک کن خشک را پاک کنید تا دوباره شروع شود.
در Wordle: The Party Game، بازیکنان باید شش تلاش برای حدس زدن یک کلمه پنج حرفی داشته باشند. هر چه یک بازیکن برای حدس زدن کلمه نیاز به تلاش های کمتری داشته باشد، امتیاز کمتری کسب می کند. بازیکنی که در پایان بازی کمترین امتیاز را کسب کند برنده اعلام می شود.
Wordle توسط Josh Wardle ایجاد شد و در اکتبر 2021 راه اندازی شد. به سرعت ویروسی شد و چندین کلون در این فرآیند تولید شد. این بازی توجه نیویورک تایمز را به خود جلب کرد و می خواست آن را به بازی های پازل اصلی خود اضافه کند. واردل در نهایت آن را با مبلغ 7 رقمی پایین به نشریه فروخت.