برای باز شدن درهای بیرونی، لولاهای مجهز به پیچ و مهره های سنگین مناسب ترین هستند زیرا اینها در صورت ضربه به بند لولا از برداشتن درب جلوگیری می کنند. بهینه سازی فضا یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود باید از تمای قسمت های فضای مغازه در طراحی داخلی استفاده نمایید. در فضای فروشگاه های بزرگ اغلب از آویز لباس در مرکز مغازه استفاده می شود. همان طور که می دانید، در دنیای پیشرفته امروزی، نیازهای انسان نیز هر روز بیشتر شده و به دنبال رفع خواسته های خودشان هستند. کاربردهای سرامیکهای پیشرفته از خواص مغناطیسی برخورد دار هستند و مقاومت دمایی بالایی دارد همچنین استحکام آنها بسیار زیاد می باشد. طرحهای متنوعی از این قفسهها وجود دارد. باید بگوییم که ایده های مختلفی برای استفاده حداکثری از فضای کوچک و طراحی بهترین دکوراسیون وجود دارد. این که کانتر طلا فروشی باید چطور باشد یکی از نکته های مهم در طلا فروشی است مخصوصا برای طلا فروشی های کوچک که باید طوری طراحی شود که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن کنترل کامل داشته باشد. لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که بسیاری از برندهای معروف و اصلی محصولات خود را تنها در اختیار نمایندگی های مجاز قرار می دهند و شاید شما نتوانید به سادگی از ان محصولات برای فروشگاه خود خریداری نمایید.
زمان بازگشت سرمایه در این شغل حدود دو سال است و در طول این مدت فرد باید با ارائه اجناس باکیفیت و قیمت مناسب برای خود مشتریان ثابت پیدا کند. این روش ابتدایی برای اندازه گیری نور روز فقط سناریوی بهبود نور کم را در نظر می گیرد، در حالی که بسیاری از وقایع در طول سال وجود دارد که نور روز بیش از حد روشن است و منجر به اذیت شدن چشم افراد در طولانی مدت می شود. که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد.
یکی از مهم ترین موارد در طراحی دکور استفاده از ایده های جدید و به روز می باشد. فضای خود را برای مخاطبان هدف خود طراحی کنید. در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید به دکور مغازه را با توجه به محصولات یا خدماتی که ارائه میدهید دیزاین و طراحی کنید. یا اگر محصولات دست ساز و خاص تولید می کنید بهتر است در قسمت ورودی یا هر جای در معرض دید مشتریان، یک صفحه نمایشی برای آموزش و آشنایی افراد با محصولات و وجه تمایز آن با دیگر محصولات مشابه نصب شود. نتایج یک مطالعه نشان می دهد که 90 درصد مشتری هایی که در آمریکا وارد یک فروشگاه شده اند، بلافاصله به سمت راست خود را مشاهده میکنند یا به سمت راست خود حرکت میکنند.
توجه به نورپردازی، رنگ های به کار رفته شده، ویترین جذاب حتی پخش موسیقی که مشتریان با آن ارتباط بگیرند. مدل های طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی بیش از آنکه زیبا و جذاب باشد باید طراحی دکوراسیون تجاری آن مبتکرانه و غافلگیرکننده باشد. این که بتوانید بهترین طراحی را برای مغازهی خود انجام دهید تا مشتری های بیشتری را به داخل دعوت کرده و به محصولات خود جذب کنید، نیازمند دقت و توجه بسیار زیادی می باشد. اگر برای علاقه مندان این طیف محصولات امکان تهیه راحت، مستقیم و بدون دغدغه وجود داشته باشد، خرید لوازم آرایشی تجربه ای خوب ولذتبخش به دنبال خواهد داشت. چه یک ویترین فروشگاه مستقل باشد و چه یک غرفه کوچک تر در یک مرکز خرید بزرگ تر، می توانید از اصول طراحی داخلی استفاده کنید تا با دلایل درست مورد توجه قرار بگیرید. شاید به نظر برسد ظروف موجود در مغازهها ربطی به طراحی داخلی ندارد ولی این مورد یکی از مهمترین استانداردهای طراحی دکوراسیون داخلی قنادی است. آنها همچنین باید بتوانند به وضوح ببینند که در نور عالی هنگام انتخاب یک محصول چگونه به نظر می رسند.
یک آرم و مارک مخصوص فروشگاه که نشان دهنده ی سبک کل فروشگاه شما میشود. پس باید به نوع و رنگ آرم و مارک خود توجه و وسواس زیادی به خرج دهید. توجه داشته باشید که رنگ انتخابی برای دکور فروشگاهتان بی ثاتیر در میزان فروش و سود شما نیست؛ پس با دقت بیشتری آن را انتخاب کنید. پس فردی که قرار است دکور مغازه ای را طراحی کند با روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و فروش آشنا باشد و با توجه به مغازه و نوع فروش بهترین رنگ را انتخاب کند. پس اگر مغازه شال و روسری دارید یا به شال و روسری علاقه بسیاری دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید. در طراحی مغازه درصورتیکه مغازهتان بزرگ است، باید یک فضای کوچک طراحی کرده و در نزدیکی درب ورودی قرار دهید؛ این فضا در واقع اولین مکانی است که خریدار به محض ورود به مغازه آن را میبیند؛ در این فضا باید نمونههایی از اجناس مغازهتان را قرار دهید؛ اجناسی که زیبا هستند و نظر خریدار را جلب میکنند. در طراحی داخلی ساختمان امروزی نورپردازی در تابلوها اهمیت بسیاری پیدا کرده است و تابلوهای نئونی از مواردی است که می تواند برای کافی شاپ ها بسیار مناسب باشد.
به عنوان یک طراح که در پروژه های گوناگون تجاری بر روی مدل ویترین و تاثیر آن در کسب و کار مطالعه کرده ام، اکیدا توصیه میکنیم ابتدای کار خود را با انتهای کار دیگران مقایسه نکنید. ویترین را همیشه تغیر دهید و مرتب نگه دارید.ما سعی میکنیم در این مطلب به شما کمک کنیم تا بتوانید یک ویترین استاندازد با رنگبندی وطرح مناسب پیاده کنید و چند عکس از ویترین های زیبا که باعث جذب مشتری میشود نیز قرار میدهیم تا بتوانید با انتخاب درست ویترین و تبلیغ درست محصولات بتوانید یک کسب و کار موفق را راه اندازی کنید. اما فراموش نکنید که این رنگ اگر در جای اشتباه انتخاب شود ممکن است نتیجه عکس بدهد و فضا را دلگیر و کسل کننده کند. نکته دیگر این است که در استفاده از رنگها در طراحی قفسههای دکوراسیون مغازه زیادهروی و اغراق نکنید. سعی کنید ویترین را چندان شلوغ نکنید و از قرار دادن وسایل اضافی که ربطی به فروشگاه شما ندارند چندان استفاده کنید چرا که شیکی همیشه در سادگی هست و با استفاده از وسایل ها تا مربوط مخاطب را سردرگم نکنید. چنین وب سایتی باید تصویر واضح از محصولات آرایشی، جزییات و توصیف های مربوط به محصول، قیمت، اطلاعات تماس، نحوه سفارش و …
فضاهای داخلی زیبا را انتخاب کنید، از جمله پانل های طراحی لوکس که شامل الگوهای موزاییک انعطاف پذیر، پانل های دیواری چرمی، آینه ها و موارد دیگر می شود تا به نتیجه ای بسیار خاص برسید. مراحل نصب و اجرای پانل آلمینیوم کامپوزیت چوب به دلیل شکل و روش های نصبش سریع و بسیار آسان است. یا ممکن است خطوط مدرن و تمیز پانل های براق زنولیت را ترجیح دهید. این را در پانل ها، اتصالات، پیشخوان ها و مبلمان خود منعکس نمایید. نحوه قرارگیری آن ها در فروشگاه شما و همچنین پوشش آن ها، می تواند مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه شما جذب کند. علاوه بر ظاهر پرسنل، نحوهی برخورد آن ها با مشتریان، نشان دهنده چیزهای زیادی از مجموعهی شماست. علاوه بر سختتر بودن نفوذ در دربضد سرقت، طول عمر بالاتری نیز دارند. علاوه بر این میتوانید برای کارمندان، آرایشگاهها و … برای امنیت بیشتر، همچنین یک لولای پیوسته پیچ و مهره ای نیاز است.
آنها همچنین می توانند وزن بیشتری را نسبت به یک لولای استاندارد نگه دارند، به این معنی که می توان آنها را روی دربهای سنگین تر نیز نصب کرد. با طراحی ویترین های بزرگ و سراسری می توان تمامی اجناس را در معرض دید مشتریان قرار داد. ورقهای کامپوزیت آلومینیوم از لایه های زیر تشکیل شده اند. وی میافزاید: این مبلغ به سه بخش لوازم آرایشی با حدود 50 درصد کالاها، لوازم بهداشتی حدود 20 درصد و عطر و ادکلن که حدود 30 درصد اجناس را تشکیل میدهد تقسیم میشود. با اینکه راه اندازی یک مغازه لوازم آرایشی بهداشتی با توجه به تمایل روزافزون به این اجناس به خصوص از سنین پایین می تواند منبع درآمد دومی برای شما به حساب بیاید ولی به هر حال موفقیت و یا شکست آن به توانایی و تلاشتان بستگی دارد.
نکته ی مهم و قابل توجه بعدی رنگ دکور است. توجه به این نکات باعث ایجاد ذهنیتی در مشتری خواهد شد که مغازه شما را از جمله مغازه های لوکس و با ارزش موجود در بازار به حساب خواهد آورد. جنسهای موجود در فروشگاهها از دو بخش تامین میشود؛ اول از طریق بازار بزرگ ایران که اغلب اجناس فرعی و بدون برند با قیمت پایینتر در این بازارها موجود هستند و در بخش دوم از طریق شرکتهایی که نمایندگی برند های مطرح را در ایران دارند. بهتر است از متدهای جدید طراحی دکور برای فروشگاه خود استفاده کنید و با اضافه کردن جزییات هنری و زیبا، محیط جذابی را ایجاد نمایید و از این طریق حس خوبی را به مشتریان خود منتقل کنید. راه دوم بررسی کردن اینترنت است. همه اینها با منحصر به فرد بودن و طیف وسیعی از کاربردها، جایگاهی در برجسته کردن فروشگاه لوازم آرایشی شما دارند. برای علاقه مند نگه داشتن مشتریان بالقوه، برخی از فروشگاه های آرایشی از طراحی منحصر به فردی استفاده می کنند.
تاثیر رنگ ها به قدری در دکوراسیون داخلی یک فضا بالا است که ممکن است باعث شود یک فضا برای شما به فضایی خاطره انگیز و دلنشین تبدیل شود گاهی ممکن است از یک فضا تنفر داشته باشید و علاقه ای نداشته باشید که وارد فضا شوید. اگر دنبال فضایی ملیج و آرام هستید این رنگ میتواند بهترین انتخاب برای مغازه شما باشد. یک دکوراسیون شیک و جذاب از گونیهای ساده و بی تزیین به همراه چندین میز چوبی که زیر آنها نورپردازی شده است و کیف و کفشهای جذاب بر روی آنها قرارگرفته است، میتواند بهآسانی مشتریان را به درون مغازه جلب کند.
برای این کار می توانید به سایت هایی شبیه دیجی کالا سر بزنید و نظرات مشتریان را درباره ی تجربه استفاده شان از اجناس بپرسید. برای اینکه کسب و کار موفقی در راه اندازی لوازم آرایشی بهداشتی داشته باشید لازم است اطلاعات لازم و کافی درباره محصولات مورد تقاضا در منطقه ای که فروشگاه خود را افتتاح کرده اید، داشته باشید. دکوراسیون و نحوه چیدمان محصولات و لوازم آرایشی نقش بسیار مهم و موثری در جذب مشتری دارد. در هنگام اجرای دکوراسیون داخلی مغازه باید به کفپوش مغازه، ویترین، دکور و چیدمان لوازم توجه کافی داشت. رنگ در اجرای دکور مغازه نیز تاثیر گذار است و میتواند به راحتی مشتری را به داخل فضا جذب کند یا باعث شود مشتری از مغازه و ورود به آن امتناع کند. رنگ سفید انتخاب خوبی برای دکور مغازه خیلی کوچک است و میتواند به خوبی فضا را دلباز و روشن جلوه بدهد. توصیه ما به شما، انتخاب طراح حرفه ای است که کلیه اصول روز دنیا را در طراحی و تزیین دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک بکار می بندد و سابقه اجرای پروژه های موفق، تضمین کننده این موضوع باشد. در هر فضایی کف پوش یکی از رکن های اساسی ایجاد حس خووب برای مخاطب است .
انتخاب یک تابلوی باکیفیت، خوش رنگ و لعاب و حرفهای برای مغازه شما، مانند نام تجاری و شناسنامه مغازهتان طراحی داخلی فروشگاه شیرینی فروشی عمل خواهد کرد. طراحی مسیر حرکت مشتری، به طراحی کلی مغازه بستگی دارد. همچنین طراحی شیک و جذاب آن نیز بسیار حائز اهمیت میباشد. معمولا رنگ های قرمز و خاکستری و نقره و ترکیب این رنگ ها در کنار یکدیگر و یا ترکیب رنگ سفید و مشکی مرسوم تر و شیک تر است. این روزها ایده های جالب و جدید برای طراحی داخلی مغازه و فروشگاه های مختلف وجود دارد متخصصین طراحی دکور می توانند انواع طراحی را برای فضاهای مختلف چه بزرگ و چه کوچک انجام دهند. در واقع کوچکی و متراژ کم در هر فضایی سبب می شود تا چیدمان و طراحی با چالش های زیادی مواجه شود و یا امکان جای دادن همه حوزه های ضروری وجود نداشته باشد در چنین مکان هایی استفاده بهینه از امکانات موجود و طراحی متناسب با مبلمان چند منظوره و سفارشی در اولویت قرار می گیرد و می تواند برکارایی و زیبایی فضا بیافزاید همین امر می باشد که احساس رضایت را در کاربران مغازه و فروشگاه به وجود می آورد. از متن های معمولی و تکراری استفاده نکنید.