خلاصه: بیوک برنامههای جسورانهای برای انتقال تمام الکتریکی خود دارد و در حال آمادهسازی برای ارائه راه خروج به نمایندگیهای موجود در صورتی که علاقهای به حمایت از این ابتکار ندارند. جنرال موتورز چند سال پیش برنامه مشابهی را برای برند کادیلاک خود ارائه کرد که شبکه نمایندگی های خود را در ایالات متحده حدود یک سوم کاهش داد. این ابتکار برای جنرال موتورز حدود 275 میلیون دلار هزینه داشت و شبکه امتیازدهی آن را به حدود 575 مکان در سراسر کشور کاهش داد. کادیلاک نیز مانند بیوک انتظار دارد تا سال 2030 تمام الکتریکی شود.
چند ماه پیش، معاون جهانی بیوک، دانکن آلدرد، گفت که این بخش تا سال 2030 تماماً الکتریکی خواهد شد. تلاش سریع برای برق رسانی مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی از سوی فروشندگانی است که باید امکانات خود را با ایستگاه های شارژ و تجهیزات تخصصی به روز کنند تا به خودروهای برقی خدمات رسانی کنند. مغازه ها. برخی از فروشندگان گفته اند که هزینه های بازسازی می تواند بیش از 300000 دلار باشد.
به گفته شرکت تحقیقاتی Motor Intelligence، سهم بازار بیوک در ایالات متحده در حدود 1.2 درصد در چند سال گذشته ثابت بوده است. با کمال تعجب، این بخش در چین قوی ترین است، جایی که حدود چهار برابر بیشتر از ایالات متحده خودرو می فروشد.
اعتبار تصویر: dcbel
در آغوش گرفتن آینده ای تمام الکتریکی ممکن است فنجان چای برای همه نباشد، اما به نظر می رسد جهتی است که صنعت – و جامعه – در حال حرکت است. کالیفرنیا اخیراً طرحی را برای ممنوعیت فروش خودروهای جدید گازسوز تا سال 2035 تصویب کرد و به ماساچوست و نیویورک که اهداف مشابهی دارند، ملحق شد.
همه علاقه مند نیستند که این مقدار پول را به این ابتکار تلف کنند. فروشندگانی که علاقه ای به سوار شدن به خودروهای برقی بیوک ندارند، این فرصت را خواهند داشت که از جنرال موتورز خرید کنند که آنها را از تعهد آزاد می کند، به این معنی که دیگر نمی توانند مدل های بیوک را بفروشند. سایر مدلهای جنرال موتورز، مانند GMC، تحت تأثیر خرید قرار نمیگیرند.
جنرال موتورز قبلاً گفته بود که قصد دارد تا سال 2040 کربن را خنثی کند و تا سال 2035 انتشار گازهای گلخانه ای از خودروهای سبک جدید را حذف خواهد کرد. همچنین انتظار دارد تا سال 2030 تمام تأسیسات ایالات متحده با 100 درصد انرژی تجدیدپذیر کار کند.