تبدیل خودروهای گازسوز به برقی همچنان هزینه بالایی دارد

ما در طول سال‌ها چندین ساختمان گاز به برق را نمایه کرده‌ایم، از جمله این موستانگ تمام الکتریکی 1968، تغییر شکل تویوتا سلیکا در سال 1980 توسط یک نوجوان و یک مالک کلاسیک فراری که موتور ایتالیایی را با یک نیروگاه برقی معاوضه کرد، اما همانطور که گاردین برجسته می‌کند. ، این مسیر تا مدتی دیگر محدود به کسانی است که دارای جیب عمیق هستند و خواهد بود.

نقشه راه بلندمدت خودرو شما چگونه به نظر می رسد؟ آیا هنوز به یک خودروی برقی جهش کرده‌اید یا می‌خواهید تا حد امکان به یک وسیله نقلیه گازسوز بپیوندید؟



منبع

آینده نگر: به جهنم یا آب زیاد، خودروهای برقی احتمالاً در آینده ای نه چندان دور جایگزین خودروهای احتراقی خواهند شد. یک سوال مبرم که هنوز به آن توجه نشده این است که با میلیون‌ها خودروی سنتی که قبلاً در جاده‌ها هستند و خودروهایی که برای دهه‌های آینده در خدمت خواهند ماند، چه باید کرد. یکی از راه حل هایی که در حال حاضر توسط علاقه مندان بررسی شده است تبدیل است – یعنی حذف نیروگاه مبتنی بر بنزین از وسایل نقلیه موجود و جایگزینی آنها با موتورهای الکتریکی و باتری ها.

درها برای ورود یک خودروساز بزرگ به بازی تبدیل کاملاً باز است، اما ممکن است در حال حاضر چندان منطقی مالی نداشته باشد.

بیشتر خودروسازان دیگر بر روی انتقال خودروهای جدید به برق متمرکز شده‌اند، زیرا بدون شک در حال حاضر بیشترین پول در آن جا وجود دارد. و حتی پس از آن، تولید کنندگان با مشکلات تولید دست و پنجه نرم می کنند.

شورلت سال‌هاست که بسته‌های تبدیل را به نمایش گذاشته است. در اوایل سال جاری، تویوتا یک جفت خودروی مفهومی AE86 را به نمایش گذاشت که با نیروگاه های برقی مجهز شده بودند.

او افزود: “این یک بازسازی 5000 تا 10000 دلاری نیست که ماشین قدیمی شما را نجات دهد.”

Zelectric Motors، یک شرکت سن دیگو که در برقی کردن پورشه‌های کلاسیک و فولکس‌واگن‌ها تخصص دارد، در وب‌سایت خود اشاره می‌کند که تبدیل‌ها از حدود 78000 دلار شروع می‌شود و می‌تواند به بیش از 100000 دلار برسد. مدیرعامل دیوید بناردو به این نشریه گفت که تبدیل های الکتریکی تا حدی گران هستند زیرا – حداقل امروزه – به صورت موردی انجام می شوند.