تجربه رسمی رومیزی دیجیتال D&D با موتور 5 Unreal Engine در حال توسعه است

به عنوان بخشی از جریان Wizards Presents، Wizards of the Coast از رومیزی مجازی در مراحل اولیه رونمایی کرد که در حال حاضر به عنوان D&D Digital از آن یاد می شود. می توانید آن را از علامت 20 ثانیه ای 7 دقیقه ای در ویدیوی تعبیه شده زیر مشاهده کنید.

Wizards می‌گوید که محیط‌ها و کمپین‌های از پیش ساخته‌شده‌ای را منتشر می‌کند که در قالب مجموعه‌های پخش عرضه می‌شوند. سپس بازیکنان می‌توانند از این دارایی‌ها برای خلاقیت‌های خود دوباره استفاده کنند. D&D Digital همچنین با ابزارهای دیجیتال موجود D&D Beyond و مجموعه قوانین آینده کار خواهد کرد.

چیزی که باید منتظرش بود: بازی‌های ویدیویی مبتنی بر عناوین Dungeons و Dragons از دهه 1970 وجود داشته‌اند و تلاش‌ها برای انتقال مستقیم تجربیات رومیزی کلاسیک به تجربیات دیجیتال در سال‌های اخیر آغاز شده است. اکنون، طرفداران تاس‌های چند وجهی و نام‌هایی با همخوان‌های بیش از حد می‌توانند منتظر چیزی باشند که می‌تواند معتبرترین تفریح ​​مجازی D&D باشد که تا به حال ساخته شده است – و این از صاحب ملک، Wizards of the Coast است.

D&D Digital در مراحل اولیه توسعه خود است، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا تجربه روی میز مجازی Wizards را بررسی کنیم. ممکن است در کنار به‌روزرسانی اصلی قوانین بعدی D&D که قرار است در سال 2024 ارائه شود، عرضه شود. مطمئناً جالب است که ببینیم این نسخه رسمی چگونه با جایگزین‌های شخص ثالث مشابه مانند Roll20 عالی مقایسه می‌شود.



منبع

D&D Digital با استفاده از Unreal Engine 5 تجربه روی میز را به زیبایی منعکس می کند تا آن را “دروغ” جلوه دهد. کاربران می‌توانند محیط‌های سه‌بعدی پر از مینیاتورهای مورد علاقه خود را ایجاد کنند، که می‌توانند درست مانند نسخه‌های فیزیکی جابجا شوند. کاراکترها نیز با ویژگی های قابل تغییر قابل تنظیم خواهند بود.

بخونید:  Zoom addresses concerns over AI training on user data; employees asked to return to office
بیشتر تمرکز روی یک تکنیک دوربین به نام tilt-shift است. این به کاربران این اثر را می دهد که به جای یک بازی ویدیویی واقعی مانند Planescape: Torment، روی یک میز مجازی با مینیاتورها بازی می کنند.

این ویدیو چند نگاه اجمالی به آنچه در انبار است ارائه می‌کند: تاس‌های مجازی، نوارهای سلامت شخصیت، و یکی از جالب‌ترین عناصر، نشان دادن اندازه‌گیری‌ها هنگام حرکت دادن شخصیت‌ها، جنبه‌ای از بازی روی میز که می‌تواند منجر به بحث‌های زیادی شود.