ترکیب اپل: حدود 30 درصد از کاربران آیفون نیز اپل واچ دارند

در واقع، اپل واچ اولیه برای خدمت به یک هدف یا برآورده کردن یک نیاز تلاش می کرد. در حالی که به کاربران این امکان را می داد تا برای اقلام با Apple Pay و پیام/تماس برقرار کنند، چند سال دیگر طول می کشید تا اپل واقعاً از هم افزایی بین اپل واچ و آیفون استفاده کند. آخرین نسخه از اپل واچ یک پوشیدنی با ویژگی‌هایی است که می‌تواند خواب را ردیابی کند، نوار قلب بگیرد، زمین خوردن را تشخیص دهد، اشباع اکسیژن خون را بررسی کند، دمای بدن را برای ردیابی تخمک‌گذاری اندازه‌گیری کند، اگر تصادف کرده‌اید کمک بگیرد و موارد دیگر.

آینده نیز روشن به نظر می رسد. در سال 2021، محموله های اپل واچ تنها 18 درصد از محموله های جهانی آیفون بود. اگر اپل هر کاربر آیفون را به عنوان یک کاربر بالقوه اپل واچ ببیند، فرصت درآمد بسیار زیادی خواهد داشت. و با افزایش متوسط ​​قیمت‌های فروش و ظهور دستگاه‌های ممتاز مانند Apple Watch Ultra، پتانسیل افزایش درآمد حتی بیشتر می‌شود.

چرا مهم است: اپل واچ به نرخ ضمیمه 30 درصد رسیده است، که بالاترین نرخ ثبت شده برای هر نیم سال از زمان عرضه این ابزار پوشیدنی در سال 2015 است. نرخ پیوست اصطلاحی است که در تجارت و بازاریابی برای توصیف تعداد واحدهای فروخته شده که مکمل دستگاه دیگری هستند استفاده می شود. – در این مثال، آیفون. به عبارت دیگر، می توان گفت 30 درصد از کاربران آیفون آمریکای شمالی نیز اپل واچ دارند.

اعتبار تصویر: دانیل کورپای



منبع

زمانی که اپل واچ عرضه شد، اپل به طور متوسط ​​به ازای هر 10 آیفون، یک ساعت هوشمند می فروخت. نرخ ضمیمه به طور پیوسته در طول سال‌ها افزایش یافته است، و منعکس‌کننده تکامل آن در چشم مصرف‌کنندگان از یک لوازم جانبی مد شیک است که ارزش زیادی به لوازم جانبی اضافه نمی‌کند و کاربردی که واقعاً هدفی را دنبال می‌کند.

بخونید:  این لپ تاپ گوشی هوشمند اندروید یا iOS شما را به یک ایستگاه کاری موبایل تبدیل می کند

ساعت‌های بیشتر روی مچ کاربران نیز با پتانسیل فروش خدمات اضافی مانند Apple Music و Apple Care مرتبط است. مکیدن عمیق‌تر کاربران به اکوسیستم همچنین احتمال اینکه آنها به اندروید روی بیاورند و خریدهای خود را در باغ دیواری اپل رها کنند، کمتر می‌کند.