ماسک ساعاتی پیش توییتی درباره تغییر لوگوی توییتر منتشر کرد. او نوشت: “و به زودی با برند توییتر و به تدریج با همه پرندگان خداحافظی خواهیم کرد.” به نظر می رسد که این میلیاردر همچنین به کاربران این فرصت را می دهد تا لوگوی جدید را طراحی کنند و خاطرنشان کرد که “اگر امشب یک لوگوی X به اندازه کافی خوب پست شود، فردا در سراسر جهان پخش می شود.”
توییتر در حال حاضر تحت فشار زیادی است. اخراج اکثر کارکنان شرکت ماسک و کاهش سیاست تعدیل آن، بسیاری از تبلیغکنندگان را به وحشت انداخته است. این شرکت اخیراً به مقاله بلومبرگ پاسخ داد که این مشکل را برجسته می کرد و این ادعا را داشت که 99.99٪ از آنچه مردم در توییتر می بینند “سالم” است. همچنین در حال مقابله با تهدید Threads رقیب است که علیرغم اینکه اخیراً شاهد کاهش تعامل خود بود، هنوز توانسته است 100 میلیون کاربر را تنها در پنج روز جذب کند.