اجتناب کنید🚫🚫 @SamsungUK@Samsung Z FOLD 3
فقط 5 ماهه است و صفحه نمایش به آرامی شروع به ترک خوردن می کند، پس از باز و بسته شدن چین خوردگی را کاهش می دهد، برای گوشی هایی که قرار است تا شوند خوب نیست!
هر دو @EE & @Samsung در اینجا به یک مسئله ساده گارانتی کمک نمی کند،
خدمات مزخرف و تلاش برای شارژ کردن pic.twitter.com/OI3rooCulF
— DC WORLD (@_DCWorld) 3 مه 2022

به طور خلاصه: گوشیهای تاشو گلکسی زد فولد سامسونگ از اولین نسخه این دستگاه، بهویژه گوشی عالی Z Fold 4، راه زیادی را پیمودهاند. اما تعداد قابل توجهی از دارندگان نسل قبلی Z Fold 3، ترکها، خطوط و پیکسلهای مرده را گزارش کردهاند. صفحه نمایش تاشو بدون هیچ دلیل واضحی وجود دارد و بسیاری از دستگاه ها از گارانتی خارج شده اند.
انجمنهای انجمن سامسونگ، توییتر و ردیت، مملو از داستانهایی از کاربرانی است که با مشکلاتی در صفحه نمایش گلکسی زد فولد 3 مواجه میشوند، از شکافهایی که بدون دلیل ظاهری ایجاد میشوند تا خطوط سیاه ضخیم که در چین ظاهر میشوند و به آرامی برجستهتر میشوند. تقریباً همه کاربران می گویند که این مشکلات ناشی از سقوط تصادفی، آسیب ضربه یا سنگینی دست نیست.
اعتبار: u/Snoo_23916
سامسونگ که در آگوست 2021 عرضه شد، گفت که Galaxy Z Fold 3 می تواند 200000 بار تا شود که معادل 100 بار در روز به مدت پنج سال است. اما بسیاری از مالکان ادعا می کنند که این به دور از صحت است. PhoneArena اشاره میکند که یکی از Redditor که ادعا میکند فقط ۲ تا ۳ بار در هفته گوشی را باز میکند، گفت که گوشی آنها پس از ۱۵ ماه مالکیت دقیق، در امتداد تا وسط شکسته است. یکی دیگر که با همین مشکل مواجه شده بود، گفت که سامسونگ 800 دلار برای تعمیر بدون گارانتی درخواست کرده است.
بررسیکنندگان اولیه قبل از عرضه گلکسی فولد، مشکلات صفحهنمایش را کشف کردند که باعث شد سامسونگ ماهها عرضه را به تعویق بیندازد. در حالی که این روزها دستگاه های تاشو بسیار بادوام تر هستند، دستگاه های تاشو نسبت به گوشی های استاندارد ظریف تر هستند. اما هیچ دستگاهی که در زمان راه اندازی تقریباً 2000 دلار قیمت داشته باشد، بدون هیچ دلیلی حدود یک سال یا بیشتر پس از خرید، خراب نمی شود.
حتی گوشیهایی که دوره گارانتی خود را خراب میکنند، ممکن است در نهایت برای کاربران هزینه داشته باشند، اگر سامسونگ تشخیص دهد که این مشکل ناشی از نقص نرمافزاری یا سختافزاری نیست. یک نفر گفت که Fold 3 آنها تنها پس از سه ماه شکافی در تاشو ایجاد کرده است، اما سامسونگ برای تعمیر آن 700 دلار درخواست می کند زیرا شرکت ادعا می کند نقطه ضربه و پیکسل های مرده ناشی از سقوط را پیدا کرده است، چیزی که مالک اصرار دارد هرگز اتفاق نیفتاده است.