دزدی دریایی آنلاین در حال افزایش است و تلویزیون و فیلم‌ها پیشرو هستند


تصویر بزرگ: سیل اخیر سرویس‌های پخش مبتنی بر اشتراک در سال‌های اخیر در کاهش سرعت دزدی دریایی آنلاین مؤثر به نظر می‌رسد، اما آخرین داده‌های شرکت ردیابی دزدی دریایی بریتانیا MUSO نشان می‌دهد که موج بار دیگر در حال تغییر است.

طی هشت ماه اول سال 2022، ترافیک سایت های دزدی دریایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 21.9 درصد افزایش یافته است. این معادل 141.7 میلیارد بازدید از سایت های دزدی دریایی در همه دسته های اندازه گیری شده است.

یک فرو رفتن عمیق تر نشان می دهد که تلویزیون به عنوان برترین رده رسانه ای برای دزدان دریایی است که 46.6 درصد از کل محتوای دزدی دریایی را تشکیل می دهد. انتشارات با 27.8 درصد در رتبه دوم قرار گرفتند و پس از آن فیلم با 12.4 درصد و موسیقی با هفت درصد قرار گرفتند.

نگاهی به رشد بخش سال به سال نشان می دهد که در هر دسته افزایش می یابد. با این حال، فیلم در اینجا پیشتاز شد، زیرا دزدی دریایی در این بخش سالانه 49.1 درصد رشد کرد. موسیقی کمترین افزایش را با 3.87 درصد داشته است، که نشان می دهد مصرف کنندگان مایلند برای محتوایی که معتقدند قیمت مناسب و دسترسی و مصرف آن آسان است، هزینه بپردازند.

چرا دزدی دریایی تلویزیون و فیلم اینقدر بالاست؟ یکی از توضیح های ممکن می تواند تکه تکه شدن سرویس های استریم باشد. مطمئناً، راه‌های مقرون‌به‌صرفه و آسانی برای تماشای موارد دلخواه شما وجود دارد، اما محتوا بین پلت‌فرم‌های توزیع مربوطه صاحبان حقوق پراکنده است. برای تماشای انواع محتوا، باید برای دسترسی به چندین سرویس هزینه بپردازید که در نهایت برای برخی گران می شود.

ایالات متحده با 10.9 درصد یا نزدیک به 15.5 میلیارد بازدید از سایت های دزدی دریایی، بیشترین درصد دزدی دریایی در سراسر جهان را از ژانویه تا آگوست 2022 به خود اختصاص داده است. روسیه با حدود 8.3 میلیارد بازدید در رتبه دوم قرار دارد و هند، چین و فرانسه به ترتیب با 7.9 میلیارد، 4.7 میلیارد و 4.5 میلیارد بازدید در رتبه دوم قرار دارند.

جای تعجب نیست که فعالیت دزدی دریایی در تعطیلات آخر هفته که افراد بیشتری در خانه هستند و به دنبال چیزی برای پر کردن اوقات فراغت خود هستند، افزایش می یابد.

تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می دهد که بیشتر دزدان دریایی از قبل می دانند که کالاها را از کجا تهیه کنند. طبق گزارش MUSO، نزدیک به 62 درصد از ترافیک مستقیم است و تنها 28.4 درصد از موتورهای جستجو می آید. 10 درصد باقی مانده از ترافیک از ارجاعات، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و ایمیل نشات می گیرد.



منبع