با این حال، آنچه منابع تایید کردند این است که هدف دیزنی از این برنامه جمع آوری داده های اضافی در مورد مشتریانش است. بینش بیشتر در مورد نمایشهایی که مردم تماشا میکردند، سفرهایی که انجام میدادند و کالاهایی که خریداری میکردند میتواند برای هدفمندتر کردن توصیههای آینده استفاده شود.
اختلاط و تطبیق محصولات و خدمات از بخشهای مختلف آن میتواند منجر به یک پیشنهاد اشتراکی جامع و جذاب شود که رقبا نمیتوانند با آن مطابقت کنند.
این برنامه که گفته می شود هنوز در مراحل اولیه است، هنوز پنجره راه اندازی ندارد. منابع همچنین چیزی برای به اشتراک گذاشتن در مورد قیمت بالقوه، امتیازات یا سطوح عضویت نداشتند. یک نفر گفت که برخی از مدیران داخلی از این ابتکار به عنوان دیزنی پرایم یاد کرده اند، اما اضافه کرد که این نام رسمی برنامه نخواهد بود.
علاوه بر Disney+، Hulu و ESPN+، Disney چندین پارک موضوعی، کشتیهای تفریحی و استراحتگاهها را در سرتاسر جهان اداره میکند و حتی از فروش کالا پول بیشتری به دست میآورد. آنها حتی یک ماجراجویی با جت شخصی – تعطیلات تقریباً یک ماهه در شش کشور، دوازده پارک موضوعی و توقف در برج ایفل، اهرام جیزه و تاج محل – را برای کسانی که جیب های عمیق دارند ارائه می دهند.
چه اتفاقی افتاده؟ گزارش شده است که دیزنی در حال بررسی امکان راه اندازی یک برنامه عضویت است که مزایای متعددی را گرد هم می آورد، برخلاف آنچه آمازون به مشترکین Prime ارائه می دهد. منابع آشنا با این بحث ها به وال استریت ژورنال گفتند که دیزنی در حال بررسی عضویتی برای طرفداران و مشتریان معمولی است که می تواند آنها را تشویق کند تا برای انواع محصولات و خدماتی که ارائه می دهد خرج کنند.
اعتبار تصویر: آدریان والورده، ریک هان