سرویس هندی JioCinema با فینال مسابقات کریکت رکورد جهانی پخش جریانی را شکست

Viacom18 اخیراً در یک جنگ مناقصه 3 میلیارد دلاری با دیزنی برنده شده است تا حقوق پخش مسابقات ورزشی بسیار محبوب تا سال 2027 را به دست آورد. تحلیلگران می گویند که ارائه پخش رایگان مسابقات IPL در هند و سایر کشورهای جنوب آسیا می تواند بازار محتوای دیجیتال را تغییر دهد. منطقه پرجمعیت

JioCinema که تحت مالکیت سرمایه‌دار آسیایی موکش آمبانی با مشارکت Viacom18 است (که بخشی از آن متعلق به جیمز مرداک، پسر کوچک‌تر غول رسانه‌ای روپرت مرداک است)، اکنون با ارائه محتوای پولی و اضافی «پرمیوم» از همان استراتژی پیروی از دیزنی هاتستار استفاده می‌کند. . در همین حال، رویداد IPL همچنان به صورت رایگان از طریق برنامه رسمی JioCinema ارائه می شود.

در حالی که JioCinema به لطف قرارداد انحصاری IPL خود تعداد قابل توجهی را جمع آوری می کند، دیزنی همچنان یک پلت فرم محتوای بسیار محبوب در هند است. گروه رسانه ای ایالات متحده مسابقات کریکت را از طریق تلویزیون ماهواره ای پخش کرد و در 66 مسابقه اولیه 482 میلیون بازدید جمع آوری کرد.



منبع

رکورددار قبلی محبوب ترین رویداد استریم جهان Disney Hotstar بود، یک پلتفرم آنلاین مستقر در هند که 25.3 میلیون بیننده همزمان برای یک مسابقه کریکت در جولای 2019 جذب کرد. این رکورد برای چندین سال بدون چالش باقی ماند، در حالی که دیزنی تصمیم گرفت IPL را قرار دهد. ارائه جریان در پشت دیوار پرداخت.

JioCinema رسما رکورددار جدید جهانی برای بیشترین بازدید همزمان از یک رویداد زنده است، زیرا سرویس استریم هند 32 میلیون بیننده همزمان را برای فینال شانزدهمین دوره مسابقات کریکت لیگ برتر هند (IPL) که روز دوشنبه برگزار شد ثبت کرد. . رویداد پخش رایگان بود و تیم‌های Chennai Super Kings در مقابل تیم‌های Gujarat Titans حضور داشتند.

بخونید:  هواپیماها و فناوری‌های جدید نمایشگر در به‌روزرسانی چهلمین سالگرد Microsoft Flight Simulator فرود می‌آیند

در متن: در حالی که کشورهای غربی بیشتر فوتبال و بسکتبال تماشا می کنند، هند و سایر کشورهای آسیایی به شدت به کریکت علاقه دارند. این ورزش به قدری محبوب است که دو بار به رکورد جهانی پخش همزمان کمک کرد.

در کنار محتوای رایگان – و مسابقات IPL – برای مشترکین سرویس شبکه مخابراتی Jio، JioCinema اکنون یک طرح ممتاز را برای مشتریانی که مایل به پرداخت 999 روپیه هند (12 دلار) در سال هستند، ارائه می‌کند. پیشنهاد برتر با معاملات Viacom18 که اخیراً با Warner Bros و NBCUniversal بسته شده است، تقویت شده است.