یک مود در حال توسعه، نسل فریم DLSS 3 را به Star Wars Jedi: Survivor میآورد – یکی از بازیهایی که در حال حاضر بیشتر به آن نیاز دارد. EA همچنین پچهای رسمی را برای بهبود عملکرد رایانههای شخصی که به شدت مورد انتقاد قرار گرفتهاند، منتشر میکند.
در همین حال، EA روز دوشنبه بهروزرسانی رسمی Jedi: Survivor را برای رفع اشکالات و بهبود عملکرد منتشر کرد، و احتمالاً وصلههای ردیابی پرتو هنوز در حال کار هستند. همین پچ برای کنسولهای پلیاستیشن 5 و سری ایکسباکس در روز سهشنبه ارائه میشود، اگرچه نسخههای کنسولی از همان نوع مشکلات عملکردی رنج نبردهاند.
منبع
مشترکین Patreon موددر از قبل میتوانند نسخههای بتای بسته مودهای ارتقاء مقیاس Elden Ring و Skyrim را دانلود کنند که شامل DLSS 3، DLSS 2، FSR و XeSS میشود، با برنامهریزی برای انتشار عمومی حالتها برای هر سه بازی پس از انجام برخی مشکلات. به نظر می رسد به طور خاص مد الدن رینگ در حال تکمیل شدن است.
بازی اکشن Jedi هفته گذشته یکی از بدترین عرضههای PC در سال 2023 (تا کنون) را تجربه کرد. مطبوعات و بازیکنان این عنوان را به دلیل عملکرد نامطلوب CPU و VRAM آن چکش کردند. گزارشها ادعا میکنند که میتواند بیش از 18 گیگابایت VRAM در 1440p تخصیص دهد – بسیار بیشتر از سایر بازیهای اخیر که مشکلات حافظه ویدیویی را تجربه کردهاند. به دلیل استفاده نادرست از CPU، رسانه هایی مانند Digital Foundry نمی توانستند 60 فریم در ثانیه را با RTX 4090 و Intel Core i9-12900K حفظ کنند.
امروز یک پچ برای نسخه PC بازی Star Wars Jedi: Survivor در دسترس قرار گرفته است و فردا (2/5) نیز پچ را برای پلیاستیشن 5 و ایکسباکس سری X|S منتشر خواهیم کرد.
ما سخت در حال کار روی وصلههایی هستیم که عملکرد را بیشتر بهبود میبخشد و باگها را در همه پلتفرمها برطرف میکند.… pic.twitter.com/XrjbdDQUp6
– EA Star Wars (@EAStarWars) 1 مه 2023
در متن: دنباله اکشن Respawn Entertainment با مضمون Jedi در سالی که تا کنون سال بدی برای عرضه بازیهای AAA برای PC بوده است، موفق شده است. این استودیو در حال حاضر وصله هایی را برای اصلاح عملکرد منتشر می کند، اما یک مددر با هک کردن نسل فریم DLSS 3 انویدیا در عنوان، اوضاع را در دستان خود می گیرد. Elden Ring و Skyrim نیز مدهای مشابهی دریافت می کنند.
Modder PureDark اخیراً ویدیویی (مستهد) منتشر کرده است که بازی را با نسل فریم DLSS 3 نشان میدهد که از هستههای یادگیری ماشین در کارتهای گرافیک سری Nvidia RTX 4000 برای درونیابی فریمها استفاده میکند. نتایج اولیه حاوی مصنوعات است اما نرخ فریم را از 45 فریم بر ثانیه به 90 فریم در ثانیه میپرد. در حالی که بالابردن پاسخ ورودی را بهبود نمی بخشد، دارندگان پردازنده گرافیکی RTX 4000 حداقل باید هنگام راه اندازی مود متوجه تصویر صاف تری شوند.