سوپر طرفداران نینتندو 7 سال وقت صرف ساخت این بازی کلاسیک ماریو در Super Mario Maker 2 کرد


در کوپشل: یکی از طرفداران Super Mario Maker اخیراً کار روی پروژه ای را که از سال 2015 در حال ساخت بوده است، به پایان رسانده است. کاربر توییتر Metroid Mike 64 هفت سال گذشته را روی یک بازی اصلی ماریو کار کرده است که مانند یک بازی کلاسیک نینتندو بازی می کند. این بازی دارای 40 دوره در هشت جهان است و از هر هفت Koopaling به عنوان رئیس پایان جهان استفاده می کند، برخی با ویژگی های اولیه و برخی دیگر با ویژگی های منحصر به فرد تر.

دو دوجین مرحله بر اساس استایل بصری و گیم‌پلی بازی Super Mario World، 14 مرحله از Super Mario Bros. 3 و دو مرحله آخر ظاهر و احساس سطح اصلی Super Mario Bros را دارند. شش جهان از هشت جهان دارای نقشه های انشعاب هستند.

برخلاف دیگر پروژه‌های Super Mario Maker که بسیار دشوار هستند یا سعی می‌کنند بازیکنان را ترول کنند، مایک گفت که خلقت او مانند چیزی است که نینتندو قبلاً باید ساخته بود.

کار روی این پروژه که در نهایت به طور غیررسمی به عنوان Super Mario Bros. 5 شناخته می‌شود، با ساخت سوپر ماریو اصلی برای Wii U آغاز شد. عاقبت موردانتظار Super Mario Maker در اواسط سال 2019 برای سوییچ عرضه شد و مایک با زحمت فراوان. دوره ها را وارد کرد بلوک به بلوک.

در آوریل 2020، نینتندو سومین و آخرین بروزرسانی را برای SMM2 منتشر کرد که شامل توانایی ساخت دنیاها با دوره های متعدد بود. حداکثر هشت جهان و 40 دوره پشتیبانی می شود، محدودیتی که به طور کامل در این پروژه استفاده شده است.

علاقه مندان می توانند بررسی کنند خلقت مایک با استفاده از شناسه ساز: 0G9-XN4-FNF.

امیدواریم نینتندو از نام غیر رسمی بازی ناراحت نشود و کاری جدی مانند پاک کردن آن از سرورهای Super Mario Maker 2 انجام ندهد.

نینتندو سابقه طولانی در محافظت شدید از مالکیت معنوی خود دارد و ممکن است دوست نداشته باشد که مایک از Super Mario Bros. 5 به عنوان نام پروژه استفاده کند. اگر به خاطر داشته باشید، این شرکت یک نسخه بازسازی شده از طرفداران Metroid II را که ساخت آن بیش از هشت سال طول کشید، از بین برد.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.





منبع