شبکه اجتماعی جدید با محوریت نوع دوستی وعده حذف «کاربران sh*tty» را می دهد

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که Roar Social رسانه های اجتماعی را به عنوان یک نیروی خوب تصور می کند، چیزی که معمولاً با امثال فیس بوک، توییتر و اینستاگرام مرتبط نیست.

هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی درصدی از کاربران را دارد که فقط برای ترول کردن دیگران و ایجاد مشکل در آنجا حضور دارند، اما ویس می‌گوید که آماده است در صورت لزوم صدها یا هزاران نفر را ترک کند. او از طریق Insider گفت: «من نمی‌خواهم کاربران بدجنسی داشته باشم، و منظورم از کاربران مزخرف افرادی است که می‌خواهند اختلال ایجاد کنند و روی پلتفرم بیایند و ویران کنند. بنابراین من کاربران مناسب و مناسب می‌خواهم. برای به دست آوردن کاربران مناسب، باید کمی صبور باشید.”

ویس گفت: “به دلیل آشفتگی داغی که رسانه های اجتماعی قدیمی هستند، من معتقدم فرصتی واقعی برای اختلال وجود دارد.” “ایده ازدواج با تعامل با تاثیر اجتماعی است.”

ماهیت بشردوستانه این پلتفرم با استفاده از همان نوع محتوای ویروسی – از سازندگان و کاربران – و تعامل یافت شده در سایت های رسانه های اجتماعی رقیب کار می کند. این ویژگی چیزی است که ویس آن را «بازی‌سازی» می‌نامد. به جای داشتن دکمه Like یا Heart، گزینه “Give” در زیر پست وجود خواهد داشت. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا کمک‌های کوچکی به اندازه یک سنت داشته باشند که به دلایل خوب از پیش انتخاب شده مانند بی‌خانمانی و تغییرات آب و هوایی اختصاص می‌یابد.

Roar Social در رقابت با امثال متا پلتفرم‌های مالک فیس‌بوک/اینستاگرام، که تقریباً سه چهارم ارزش بازار میلیارد دلاری دارد، زمان چالش‌برانگیزی خواهد داشت، به‌ویژه زمانی که ویس روی سود تمرکز نکرده و در حال حاضر تهدید به راه اندازی هزاران دلار است. از کاربران با این حال، ایده یک شبکه اجتماعی با احساس خوب احتمالا برای بسیاری از افرادی که از سمی بودن پلتفرم های محبوب سرخورده شده اند، جذاب خواهد بود.

بخونید:  مایکروسافت سرفیس پرو 9 در انواع اینتل و آرم معرفی شد

ویس معتقد است که این احتمال وجود دارد که سایر شرکت های رسانه های اجتماعی بتوانند این رویکرد نوع دوستانه را تقلید کنند، اما به دلیل مشکلات موجود موفق نخواهند شد.

به طور خلاصه: شبکه های اجتماعی وقتی صحبت از پلتفرم های دوستانه، غیر سمی و نوع دوستانه می شود، بهترین شهرت را ندارند. اما راب وایس، تهیه‌کننده سابق برنامه تلویزیونی Entourage، رقیبی را راه‌اندازی می‌کند که به گفته او همه آن جعبه‌ها را علامت می‌زند. او همچنین هشدار داد که Roar Social آماده است تا صدها یا حتی هزاران کاربر “sh*tty” را راه بیندازد.

او گفت: “هیچ چیز مک دونالد را از فروش فیله مینیون باز نمی دارد.” آنها می توانند این کار را به خوبی انجام دهند، می توانند آن را ارزان انجام دهند، اما واقعاً هیچ کس برای خرید فیله مینیون به مک دونالد مراجعه نمی کند. من شرط می بندم که اگر شما می خواهید بین 16 و 36 و شما می خواهید از ابرقدرت های خالق خود برای همیشه استفاده کنید، این کار را در پلتفرم های قدیمی انجام نمی دهید.”

کاربران علاقه مند اکنون می توانند برای دسترسی زودهنگام VIP به نسخه بتا Roar Social که تابستان امسال در اپ استور اپل راه اندازی می شود، ثبت نام کنند.



منبع

Roar Social 10 میلیون دلار سرمایه اولیه جمع آوری کرده است، و هیئت مشاوران آن شامل جان A. Lack خالق MTV و مدیر عامل سابق بنیاد بیل و ملیندا گیتس است، بنابراین نام های بزرگی در این امر دخیل هستند. همچنین محصولات و استعدادهای مهندسی اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون و لینکدین را ایمن کرده است.

بخونید:  تغییرات اساسی Android Auto بالاخره با بهبودهای اساسی رابط کاربری به اینجا رسید

«نسل‌های آینده شگفت‌زده خواهند شد که رسانه‌های اجتماعی صرفاً برای منفعت بوده و تأثیرات اجتماعی را در هسته خود گنجانده‌اند.»