صاحب Saints Row از استقبال آن ناامید شده است، اما سریال در حال نابودی نیست

وینگفورز همچنین خاطرنشان کرد که این فرنچایز برای کسب سود بهترین نیست، اگرچه این احتمالاً بیشتر به بودجه توسعه و تبلیغات گسترده آن مربوط می شود. “همه ما می دانیم که Saints Row، به عنوان مثال، یکی از سخت ترها از نظر بازگشت سرمایه است. اکنون این یک راه عقب مانده است – و ما پول در خواهیم آورد.”

چه اتفاقی افتاده؟ استقبال و بررسی‌ها برای راه‌اندازی مجدد Saints Row چیزی نبود که شما آن را پیروزمندانه می‌نامید، و مدیر عامل شرکت مادر توسعه‌دهنده اعتراف کرده است که از همه آن ناامید شده است. با این حال، آینده سریال مرده و مدفون به نظر نمی رسد.

وینگفورز اذعان کرد که استقبال از Saints Row “قطبی” شده است. او افزود: “خیلی چیزها و جزییات پیرامون آن وجود دارد که می توان گفت. من خوشحالم که می بینم بسیاری از گیمرها و طرفداران خوشحال هستند. در عین حال، کمی ناراحت هستم که می بینم طرفداران خوشحال نیستند. سخت است. من فکر می کنم برای داشتن جزئیات بیشتر باید تا گزارش فصلی در ماه نوامبر صبر کنیم.”

خبر خوب برای کسانی که Saints Row را خریداری کرده‌اند این است که وصله‌های بیشتری برای رفع باگ‌ها، که تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارد، و محتوای اضافی بیشتر در خط تولید خواهد رسید. وینگفورز همچنین خاطرنشان کرد که Embracer مطمئن است که Saints Row سودآور خواهد بود، اگرچه به اندازه برخی از بازی‌های دیگر این شرکت درآمد کسب نخواهد کرد.

استقبال کمتر از یک بازی می تواند فرنچایز را از بین ببرد. وینگفورز در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این مورد برای Saints Row باشد که برای اولین بار در سال 2006 وارد شد، وینگفورز با یک exec-speak معمولی غیرمتعهد پاسخ داد، اما او خوش بینانه به نظر می رسد: “بدیهی است که شما همیشه می خواهید هر قسط از هر IP بزرگتر از آخرین مورد. و کاری که شما انجام می دهید این است که، این یک فرآیند کاملاً برای ارزیابی موقعیت شما، نتیجه است، و صدها نفر در داخل گروه درگیر این بازی هستند، بنابراین من هنوز به آن افراد اعتماد زیادی دارم و هستم. مطمئن باشید آنها چیزهایی را برای آینده توصیه خواهند کرد.”

این بازی ماه گذشته با بررسی‌های متوسط ​​تا بد مواجه شد – میانگین متاسکور منتقد 66 و امتیاز کاربر 2.6 است. بسیاری از بازیکنان از بازی اولیه، طراحی قدیمی و نبود چیز جدیدی شکایت کرده‌اند، اما بزرگترین مشکل تمام مشکلات فنی بوده است. وصله‌ها باید این موارد را برطرف کنند، اگرچه تصور اینکه Saints Row در مقطعی در آینده شاهد افزایش محبوبیت به سبک Cyberpunk 2077 باشد، دشوار است.





منبع

واکنش به نمایش Saints Row در سال گذشته به دلیل تغییر لحن نسبت به بازی‌های نادرست سیاسی و مضحک (اما هنوز هم مفرح) قبلی، چندان مثبت نبود. با این حال، توسعه دهندگان Volition گفته اند که عقب نشینی نمی کنند و تغییراتی ایجاد نمی کنند.

لارس وینگفورز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Embracer Group، غول رسانه ای سوئدی که توسعه دهنده Saints Row Volition و ناشر Deep Silver را در میان زیرمجموعه های متعدد خود به حساب می آورد، در مورد این بازی در جریان AGM Embracer در روز چهارشنبه (از طریق Axios) صحبت کرد. استفن توتیلو).