مایکروسافت خط تولید پوشاک و کالا “Hardwear” را معرفی کرد


به طور خلاصه: مایکروسافت با طراح Gavin Mathieu در خط تولید پوشاک و کالا همکاری کرده است که بازتابی از سبک Normcore است که گفته می‌شود جذاب، راحت است و توسط اکثر مردم به عنوان “عادی” دیده می‌شود.

“Hardwear” مجموعه ای نه تکه است که از پیراهن، کلاه، شلوار باری، ژاکت، شلوار گرمکن و ژاکت تشکیل شده است. یک فضای سبک قدیمی در خط وجود دارد، همانطور که از سه راهی تپه سبز آسمان آبی با تصویر زمینه نمادین ویندوز XP در پشت و سه راهی الهام گرفته از MS Paint مشهود است.

آماندا اونیل، مدیر ارتباطات چندفرهنگی و اجتماعی مایکروسافت، گفت: “هر قطعه عمدی است و در پشت هر مورد در Hardwear معنایی نهفته است.”

«این کمپین راحتی ما را آزمایش کرد و گاهی ما را به چالش کشید، اما چیزی که ما را به جلو سوق داد، شامل بودن صداهای متنوع در طول فرآیند و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد در مورد اینکه چه چیزی باعث می‌شود کسانی که می‌خواهند خود و دنیای اطرافشان را بهبود ببخشند، و همچنین آنچه که ما را به جلو سوق داد، بود. اونیل اضافه کرد که می تواند مردم را از پیشرفت به سمت اهدافشان منحرف کند.

Mathieu بنیانگذار و مدیر خلاق Supervsn است، یک استودیوی مستقر در لس آنجلس که بر ایجاد «محصولات، محتوا و تجربیاتی که خلاقیت را برانگیزد» تمرکز دارد.

خط Hardwear ارزان نیست، اما اغلب در مورد لباس های طراحان چنین است. ارزان ترین کالا، کلاه Hardwear، 45 دلار به شما می دهد، در حالی که قیمت تی شرت ها 60 دلار است. یک ژاکت سبز رنگ Hardwear 135 دلار قیمت دارد.

تمامی قطعات برای پیش‌سفارش در اندازه‌های مختلف در دسترس هستند و قرار است از اوایل آگوست ارسال شوند.

کسانی که به دنبال خرید مایکروسافت مقرون به صرفه تر هستند، می توانند فروشگاه Xbox Gear را که در آن صدها محصول دارای مجوز رسمی را پیدا کنید، که قیمت بسیاری از آنها کمتر از 20 دلار است، بررسی کنند. مایکروسافت همچنین خط تولید ژاکت های زشت تعطیلات خود را دارد که احتمالاً در اواخر امسال به روز می شود.



منبع