مد غیر رسمی AMD FSR 2.0 به چندین بازی دیگر از جمله Dying Light 2، RDR 2 و Death Stranding می رسد.


در متن: از زمانی که AMD فناوری ارتقاء مقیاس FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.0 خود را منبع باز ساخت، موددرها به سرعت روش هایی را برای افزودن دستی آن به بازی هایی ابداع کردند که دارای DLSS رقیب انویدیا هستند. اگرچه این مودها کامل نیستند، اما عملکرد و بهبودهای بصری چشمگیری را برای کاربرانی که کارت گرافیک Nvidia RTX ندارند، ارائه می دهند.

پس از اینکه مددرها با جایگزینی اجرای DLSS بازی، FSR 2.0 را به Cyberpunk 2077 اضافه کردند، این نظریه را برای هر عنوان اخیری که شامل DLSS باشد نیز ممکن است. این تئوری هم‌اکنون ثابت می‌شود و آخرین سازنده AMD در Death Stranding، Red Dead Redemption 2، Marvel’s Guardians of the Galaxy، Metro Exodus: Enhanced Edition، Dying Light 2، Horizon Zero Dawn و Control کار می‌کند.

در حال حاضر، ماد باید برای هر بازی شخصی سازی شود، اما سازندگان نسخه Cyberpunk در حال توسعه یک ماد جهانی هستند. کاربران با جایگزین کردن برخی از فایل‌های DLSS با فایل‌های FSR اصلاح‌شده، آن‌ها را نصب می‌کنند و سپس DLSS را در منوی درون بازی فعال می‌کنند.

در ابتدا، مودینگ Cyberpunk تنها یک تنظیم کیفیت FSR را ارائه می‌کرد، اما وضوح‌های متعددی برای Dying Light 2 و Death Stranding در دسترس هستند. در بازی دوم، آزمایش‌ها مزایای بسیار شدیدی را برای 4K نشان می‌دهند، اما به میزان قابل توجهی در 1080p کاهش می‌یابند. توسعه دهنده نسخه Red Dead هشدار می دهد که استفاده از آن به صورت آنلاین می تواند شما را ممنوع کند و از طریق Vulkan کار نمی کند.

اگر توسعه دهندگان این بازی ها FSR 2.0 را رسما اضافه کنند، بهتر است، زیرا این مود ها دارای برخی باگ هستند. با این حال، مدها ثابت می کنند که اجرای رسمی ممکن است چندان دشوار نباشد.



منبع