مرد سرویس اشتراک ربات ChatGPT را طراحی می کند تا وقت فروشندگان تلفن را آزار دهد و هدر دهد

در متن: علیرغم اینکه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده “سرکوب” تماس گیرندگان رباتیک را انجام می دهد، این مشکل هنوز برطرف نشده است. این وضعیت همچنان باعث آزار مصرف کنندگان می شود و میانگین ملی آن حدود 14 تماس ماهانه به ازای هر شماره تلفن است. اکثر آنها کلاهبرداری های مرزی یا آشکار هستند که افراد ساده لوح و افراد مسن را به دام می اندازند.

برعکس، اگر شماره‌گیر خودکار از طریق ربات Jolly Roger صحبت می‌کند، رایج‌ترین کلیدهای عبور را فشار می‌دهد تا از قطع کردن شماره‌گیر جلوگیری کند. Lenny نمی تواند این کار را انجام دهد، اما استفاده از آن رایگان است – به سادگی تماس های خود را به 514-7296 (347) فوروارد یا ادغام کنید. همچنین، از وب‌سایت Jolly Roger دیدن کنید تا سؤالات متداول را مرور کنید، برای یک دوره آزمایشی 30 روزه ثبت‌نام کنید، یا به نمونه‌های تماس بیشتری گوش دهید.



منبع

مردی در مونروویای کالیفرنیا در حال مبارزه با آتش با آتش است. راجر اندرسون، مالک شرکت تلفنی Jolly Roger، از ربات‌هایی استفاده می‌کند که توسط ChatGPT و یک شبیه‌سازی صوتی ارائه می‌شوند تا کلاهبرداران را تا زمانی که ممکن است در خط بازاریابی تلفنی نگه دارد، زمان آنها را هدر داده و هزینه‌ای برای آنها به همراه دارد. اما او این کار را صرفاً برای سرگرمی خود انجام نمی دهد. کسب و کار او به افراد عادی اجازه می دهد تا با هزینه ای معقول از سیستم او استفاده کنند.

صداها و شخصیت های مختلف ربات در دسترس هستند. به عنوان مثال، ریش سفید “Whitey” یک آدمک سالخورده است که تمایل دارد همیشه با هواپیماهای بدون سرنشین هواپیما کند، از موضوع مورد نظر شکایت می کند یا حواسش به فعالیت های پس زمینه پرت می شود. سالتی سالی رباتی طراحی شده است که مانند یک مادر خانه‌نشین عمل کند که به دلیل بچه‌های سرکشی که در پس‌زمینه سرشان فریاد می‌زند، دائماً از تماس‌گیرنده می‌خواهد «آن را تکرار کند» یا «از اول شروع کند». تماس گیرندگان مستقیماً با ChatGPT صحبت نمی کنند. Jolly Roger از ربات OpenAI برای تجزیه و تحلیل آنچه که گوینده در مورد آن صحبت می کند استفاده می کند و سپس پیام های آماده مربوط به موضوع را انتخاب می کند.

بخونید:  Epic Games توضیح می دهد که چرا هنوز به متاورس اعتقاد دارد

حتی برای کسانی که می‌دانند تماس‌گیرنده در حال تلاش برای کلاهبرداری است، وقفه‌های آزاردهنده مخرب و وقت‌گیر هستند. بسیاری از مردم تماس‌های خود را بررسی می‌کنند و شماره‌های ناشناس را به پست صوتی می‌فرستند یا آنها را نادیده می‌گیرند، اما حتی این امر مستلزم آن است که کاری را که انجام می‌دهند متوقف کنند و بررسی کنند که آیا تماس قانونی است یا خیر.

جولی راجر اولین کسی نیست که از این ترفند برای کلاهبرداری از کلاهبرداران استفاده می کند. یک ربات چت به نام Lenny از سال 2008 به تماس‌گیرندگان رباتیک سرعت خود را ارائه می‌دهد. با این حال، لنی به این اندازه مؤثر نیست زیرا تشخیص نمی‌دهد چه زمانی برای دستیابی به انسان به فشار دادن کلید نیاز است – این روش رایج این روزها است. وال استریت ژورنال خاطرنشان می کند که شماره گیرهای خودکار می توانند حدود 100 تماس در ثانیه برقرار کنند و بازاریاب تلفنی تنها در صورت پاسخ انسانی، مانند فشار دادن کلید، وارد خط می شود.

راه اندازی آن نسبتاً آسان است. هنگامی که یک اشتراک 25 دلاری در سال دارید، انتقال تماس را به یک شماره منحصر به فرد ایجاد شده برای حساب خود فعال می کنید. سپس، می‌توانید به ربات‌ها اجازه دهید تماس‌های خودکار را مدیریت کنند یا از ویژگی «ادغام» برای ایجاد یک تماس کنفرانسی استفاده کنید و با احتیاط به خنده‌ای که هنگام تلاش کلاهبرداران برای وادار کردن ربات‌ها به همکاری به وجود می‌آید گوش دهید.

صداها انسانی به نظر می رسند، اما عبارات می توانند تکراری و غیرطبیعی باشند، اغلب از موضوع خارج می شوند یا با تماس گیرنده صحبت می کنند و این توهم را از بین می برند. با این حال، آنها معمولا به اندازه کافی خوب کار می کنند تا یک کلاهبردار مضطرب را تا 15 دقیقه در خط نگه دارند، به خصوص اگر فکر می کنند می خواهند شخص را متقاعد کنند که اطلاعات کارت اعتباری را ارائه دهد. ببینید وایتی چگونه یک کلاهبردار شبکه دیش را به دنبال خود می‌کشد تا اینکه در پایان تماس تقریباً 10 دقیقه‌ای (در بالا) در نهایت دچار یک ناسزاگویی پراکنده شد.

بخونید:  Telegram 9.0.2 Download | TechSpot