ممکن است حالت تک نفره Redfall فقط آنلاین نباشد

این افشاگری به طور بالقوه می تواند استدلال مایکروسافت برای خرید 67 میلیارد دلاری Activision Blizzard را تضعیف کند. سازنده پلی‌استیشن سونی به‌طور مداوم این نگرانی را در میان تنظیم‌کننده‌های بین‌المللی ایجاد کرده است که مایکروسافت ویژگی‌های Activision Blizzard مانند Call of Duty را به ایکس‌باکس و ویندوز محدود کند، درست مانند عناوین Bethesda مانند Starfield و The Elder Scrolls VI.

در میان دور جدیدی از پیش‌نمایش‌ها برای بازی اکشن جهان باز آینده مایکروسافت Redfall، توسعه‌دهنده Arkane به Eurogamer گفت که در تلاش است تا نیاز خود را برای اتصال به اینترنت برطرف کند. با این حال، ایجاد چنین تغییر قابل توجهی کمی بیش از یک ماه قبل از راه اندازی می تواند دشوار باشد.

مانند دیگر عناوین Arkane، Redfall به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از ابزارهای آن به روش‌های مختلف استفاده کنند و استودیو اطلاعات خام در مورد نحوه واکنش کاربران به گیم‌پلی می‌خواهد. اسمیت قول می‌دهد که ویژگی‌های «بازی به‌عنوان سرویس» را فراتر از DLC آرایشی ارائه نخواهد کرد.

اسمیت در مصاحبه ای جداگانه با IGN فرانسه این هفته اعلام کرد که Arkane در ابتدا یک نسخه پلی استیشن 5 از Redfall را برنامه ریزی کرده بود. با این حال، پس از اینکه مایکروسافت ZeniMax را خریداری کرد، به توسعه دهنده دستور داد تا روی Xbox و PC تمرکز کند. مشخص نیست که آیا نسخه PS5 به توسعه فعال رسیده است یا صرفاً در مراحل برنامه ریزی است، اما اسمیت می گوید که مایکروسافت به طور واضح آن را لغو کرده است.

مایکروسافت بارها با پیشنهاد و امضای قراردادهایی برای آوردن Call of Duty به پلتفرم های دیگر پاسخ داده است. با این حال، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده اخیراً در مورد خرید قبلی شرکت مادر Bethesda و Arkane، ZeniMax توسط مایکروسافت درخواست کرد، با این استدلال که انحصاری Starfield آینده Bethesda برای Xbox و PC نقض توافق قبلی است.

بخونید:  AMD Radeon Vega 64 برای آخرین بار مورد بازبینی قرار گرفت: آیا از سری GTX 10 بهتر شد؟



منبع

چرا مهم است: طرفداران کارهای قبلی Arkane، مانند بازی‌های Dishonored و Prey، از اینکه متوجه شدند آخرین عنوان سازنده، Redfall، حتی در حالی که به تنهایی بازی می‌کنید، نیاز به اتصال به اینترنت دارد، ناامید شدند. در حال حاضر، استودیو سعی دارد حالت آفلاین را ارائه دهد اما نمی تواند چیزی را تضمین کند.

در حالی که بسیاری از ناشران بزرگ به سمت بازی‌های سرویس‌محور آنلاین حرکت کرده‌اند، Bethesda به دلیل ساخت بازی‌هایی که به طور کامل بدون اتصال به اینترنت لذت می‌برند، مشهور است. به ویژه، شرکت فرعی Arkane، فقط بازی‌های تک‌نفره آفلاین را برای بیش از 20 سال توسعه داد، یعنی تا زمانی که حالت اختیاری بازیکن در مقابل بازیکن را به Deathloop 2021 اضافه کرد.

این هفته، مدیر بازی هاروی اسمیت گفت که این شرکت به بازخوردهای منفی در مورد نیاز اینترنت پاسخ می دهد و سعی خواهد کرد با وجود اینکه حالت آنلاین یک جزء اصلی است، راه حلی بیابد. در حالی که برخی ممکن است تصور کنند Redfall بازیکنان را به صورت آنلاین مجبور می‌کند تا ریزتراکنش‌ها را به آنها بفروشند یا DRM را اعمال کنند، اسمیت گفت تنها دلیل آن تله‌متری است.

بنابراین طرفداران بازی های قبلی این شرکت نسبت به Redfall محفوظ هستند، که به نظر می رسد حالت چهار نفره co-op خود را در اولویت قرار می دهد. Arkane اصرار دارد که حالت انفرادی می تواند یک تجربه کامل را ارائه دهد، اما همچنان به اتصال آنلاین نیاز دارد.

اسمیت اذعان کرد که برخی از مردم اینترنت کند یا قطعی دارند. با این حال، مشخص نیست که Arkane می تواند حالت آفلاین را به Redfall تغییر دهد یا خیر. این شرکت باید رابط کاربری را دوباره ابزار کند و روشی برای رمزگذاری فایل‌های ذخیره شده ایجاد کند، بنابراین از دستکاری متقلبان در حالت Co-op جلوگیری می‌کند.

بخونید:  زمستان کریپتو سردتر می شود: از دست دادن شغل بیشتر، هشدارهایی درباره سقوط بیت کوین به 5000 دلار در سال آینده