تصویر بزرگ: آمازون ظاهراً علاقه مند به ارائه یک مرورگر جدید برای کاربران خود است که می تواند تجارت این شرکت را در بازارهای تبلیغات و تجارت الکترونیک بهبود بخشد. در حال حاضر، آمازون به تازگی یک نظرسنجی به ظاهر عمومی در مورد مرورگرهای وب برای تعدادی از کاربران منتخب ارسال کرده است.
هوم، آیا آمازون به ساخت یک مرورگر وب فکر می کند؟ من مطمئن نیستم که چگونه می توان این را تفسیر کرد. @DanaMattioli pic.twitter.com/TNwgIa37qT
– نیکلاس دی لئون (@nicholasadeleon) 13 مارس 2023
علاقه مجدد آمازون به بازار مرورگرها می تواند چندین توضیح داشته باشد، با توجه به اینکه این شرکت اساساً در گنجینه ای از داده های ارزشمند در مورد عادات کاربران و ترجیحات خرید غرق شده است. اکنون که کروم در شرف بازنشستگی مکانیزم کوکی های شخص ثالث است، آمازون می تواند علاقه مند به آزمایش روش های جدید برای نمایه سازی و ردیابی کاربران باشد، یا حتی می تواند پس از جمع آوری 38 میلیارد دلار درآمد در سال 2022، تصمیم بگیرد که مشارکت خود را در تجارت تبلیغات بیشتر کند. تنها.