نیروی دریایی ایالات متحده کشتی هایی را تحویل می گیرد که می تواند تا 30 روز به طور مستقل کار کند

دریاسالار مایکل گیلدی، رئیس عملیات دریایی، در کنفرانس غرب 2023 در سن دیگو ستایش کشتی های خودمختار را خواند. او گفت: «احتمالاً ظرف چهار یا پنج سال آینده به نقطه‌ای می‌رسیم که شروع به استقرار سکوهای بدون سرنشین با گروه‌های حمله ناو خواهیم کرد». “و ایده این است که ما به کشتی های بیشتری نیاز داریم، ما به تعداد بیشتری نیاز داریم. ما باید خود را در سراسر اقیانوس آرام و در سراسر جهان توزیع کنیم. […] ما می‌توانیم این کار را سریع‌تر انجام دهیم و فکر می‌کنیم، با داشتن ترکیبی از سرنشین‌دار و بدون سرنشین، این کار را مؤثرتر انجام دهیم.»

Austal USA می‌نویسد که کلید قابلیت‌های خودمختار EPF 13، سیستم کنترل ماشین‌آلات طراحی شده داخلی (MCS) بسیار خودکار این شرکت است که به کشتی اجازه می‌دهد تا با متمرکز کردن عملیات ماشین‌آلات به پل، به حداقل برسد.

کشتی‌های کلاس Spearhead Expeditionary Fast Transport که توسط Austal استرالیا طراحی شده‌اند، قبلاً دارای بدنه خودکار و سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی هستند، اما تیم Austal USA تعمیر و نگهداری خودکار، نظارت بر سلامت و آمادگی مأموریت را به EPF 13 اضافه کرده است که به آن اجازه می‌دهد تا به طور مستقل کار کند. تا 30 روز

چه اتفاقی افتاده؟ شرکت کشتی سازی Austal USA به تازگی یک کشتی را به نیروی دریایی ایالات متحده تحویل داده است که می تواند تا 30 روز در دریا بدون دخالت انسان کار کند. این تحویل پس از آن صورت می گیرد که رئیس عملیات دریایی گفت کشتی های بدون خدمه نقش مهمی را در شاخه نظامی ایفا خواهند کرد.

ناوال پست می نویسد که این کشتی می تواند به عنوان یک سکوی پرتاب موشک بدون سرنشین، سکوی ASW، حامل رادار/حسگر، یا یک کشتی مادر برای پهپادهای کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

این هواپیماهای بدون سرنشین می توانند از لاکهید مارتین بیایند که جت آموزشی آن اخیراً توسط هوش مصنوعی به مدت 17 ساعت پرواز کرد و اولین بار است که هوش مصنوعی به این روش در یک هواپیمای تاکتیکی درگیر شده است.

دیفنس نیوز می نویسد: گیلدی یک چشم انداز استراتژیک از ناوگانی دارد که شامل 373 کشتی سرنشین دار و 150 کشتی بدون سرنشین، همراه با هواپیماهای بدون سرنشین برای کمک به آگاهی از حوزه دریایی، ماموریت های شکار زیردریایی، حملات سطحی و غیره است.

این کشتی همچنین اولین کشتی کلاس Spearhead نیروی دریایی با قابلیت های پیشرفته برای پشتیبانی از پرواز عمودی V-22 و عملیات فرود و پرتاب و بازیابی RHIB های 11 متری (قایق های بادی بدنه سفت) خواهد بود.

نگرانی ها در مورد استفاده از هوش مصنوعی در ارتش منجر به برگزاری اولین اجلاس جهانی در زمینه هوش مصنوعی مسئول در حوزه نظامی (REAIM) در این ماه شد، جایی که 60 کشور توافق نامه ای را امضا کردند تا استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را در دستور کار سیاسی قرار دهند.



منبع

Austral می نویسد که حمل و نقل سریع USNS Apalachicola (EPF 13) را به نیروی دریایی ایالات متحده تحویل داده است. بدنه 337 فوتی آن را به بزرگترین کشتی سطحی در ناوگان با قابلیت های خودمختار تبدیل می کند. این کلاس از کشتی‌ها می‌توانند با حداکثر سرعت 40 گره دریایی حرکت کنند، حداکثر ظرفیت حمل بار 544 تن متریک را دارند، و دارای فاصله عمودی بین خط آب و پایین بدنه – فقط 12.5 فوت است که به آن اجازه می‌دهد کار کند. در آبهای نسبتا کم عمق