کف دست: بسیاری از مردم ناامیدی را که پشتیبانی خدمات مشتری وحشتناک است، تحمل کرده اند. اغلب می تواند مانند یک کابوس بی پایان به نظر برسد که پر از زمان انتظار طولانی در تماس ها، تعهدات انجام نشده و پاسخ های بن بست است. این در مورد یک وکیل نیوجرسی که درگیر یک اختلاف شدید بر سر یک مشکل ایمیل حل نشده است که کار او و احتمالاً حتی مجوز قانونی او را به خطر انداخته است، نشان داده می شود. این وضعیت باعث شده است که او از مایکروسافت شکایت کند و به دنبال خسارتی بالغ بر 1.75 میلیون دلار باشد.
وکیل میگوید به دلیل عدم تأیید ایمیل، پرداخت وام یا دریافت ارتباط از دادگاههای ورشکستگی فدرال، نتوانسته است به دادگاههای الکترونیکی NJ دسترسی پیدا کند. پرونده های باز هم دارد و نمی تواند با مراجعین، قضات، همکاران و… ارتباط برقرار کند.
Schlachter سپس میگوید که شماره خط پشتیبانی فنی کسبوکار را از طریق پیامک دریافت کرده است و شماره پرونده را در 12 مه دریافت کرده است، اما به مدت چهار روز نتوانسته با کسی در پشتیبانی مشتری ارتباط برقرار کند. در این شکایت آمده است: “او هر بار 3 تا 5 ساعت در حالت تعلیق منتظر می ماند (این اغراق نیست) و سپس صف از بین می رفت.” او شماره پرونده دوم را در 15 مه دریافت کرد و قول داد که ظهر با او تماس بگیرد، اما کسی زنگ نزد.
دیوید ام شلاچتر در شکایت خود (از طریق The Reg) می گوید که دسترسی به حساب ایمیل تجاری مایکروسافت خود را که از طریق اشتراک ماهانه پرداخت می کند، در ماه مه از دست داده است، با این حال مایکروسافت به حلقه تاییدی که او را قفل می کند رسیدگی نکرده است.
شلاچتر در طی پنج روز آینده تماس های متعددی برقرار کرد و به او گفت که یا مشکل در حال رسیدگی است یا نمی توان او را به سرپرست یا مهندس منتقل کرد. برایش کدهای تایید هم پیامک شد اما مشکل را حل نکرد. از هفته گذشته، Schlachter هنوز نمی توانست به حساب ایمیل خود دسترسی داشته باشد.
این شکایت یک تجربه بسیار آشنا از خدمات مشتری را توصیف می کند. Schlachter میگوید که توانایی ارسال ایمیل به پشتیبانی فنی را ندارد، بنابراین باید به مدت سه ساعت با خط خدمات مشتری منتظر میماند، اما پس از 30 دقیقه صحبت با آنها توسط CS به او گفته میشود که باید با آن تماس بگیرد. تیم خدمات فنی کسب و کار هنگامی که او از یک حساب تجاری استفاده می کرد.
شلاچتر میگوید که این وضعیت به قیمت کار او تمام میشود و او را در معرض خطر لغو مجوزهای اخلاقی و حرفهای قرار میدهد. او 750 هزار دلار غرامت و 1 میلیون دلار غرامت تنبیهی از مایکروسافت می خواهد.
Schlachter میگوید که این مشکل در 10 می شروع شد، زمانی که سیستم از او درخواست کرد تا هنگام تلاش برای ورود به سیستم، تأیید 2 مرحلهای را ارائه دهد. سپس او در یک حلقه “کد خطا 500121” گرفتار شد.