پس از سقوط FTX، هیچ تبلیغ رمزنگاری برای Super Bowl امسال وجود نخواهد داشت

به گفته ایوانز، دو شرکت ارزهای دیجیتال قبلاً تبلیغات Super Bowl را رزرو کرده بودند، در حالی که سایرین “در خط یک یارد” بودند، اما با اطلاع عموم از کلاهبرداری FTX، این قراردادها لغو شد.

FTX یک سال پیش تقریباً 32 میلیارد دلار ارزش داشت. Gisele Bundchen و Tom Brady در تبلیغات Super Bowl خود ظاهر شدند. علاوه بر این، افراد مشهور لیست A مانند لری دیوید در حال حاضر به دلیل حمایت از FTX در سوپر باول 2022 درگیر دعوی قضایی هستند، بنابراین جای تعجب نیست که امسال شاهد کاهش چشمگیر حمایت های برندینگ تحت حمایت افراد مشهور در صنعت کریپتو باشیم.

فاکس اسپورت روز دوشنبه اعلام کرد که به دنبال فروپاشی صرافی کریپتو FTX، اجازه تبلیغات ارزهای دیجیتال را در جریان Super Bowl امسال در 12 فوریه نخواهد داد. بسیاری از شرکت‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال، از جمله Coinbase، Crypto.com و FTX، شرکت‌های خود را در جریان رویداد ورزشی سال گذشته تبلیغ کردند. مارک ایوانز، معاون اجرایی فروش آگهی برای فاکس اسپورت، گفت: «در آن روز اصلاً نمایندگی در آن دسته وجود ندارد.

اعتبار سرصفحه: Alan Geraghty



منبع

Super Bowl یکی از جذاب ترین رویدادها برای تبلیغات برای مشاغل است که سالانه حدود 100 میلیون نفر در سراسر جهان آن را تماشا می کنند. در سال 2022، شرکت های رمزنگاری در مجموع 54 میلیون دلار برای تبلیغات Super Bowl هزینه کردند. یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، کوین‌بیس، مشتریان جدید را با وعده جوایز رایگان بیت‌کوین در یک تبلیغ ویروسی که حاوی یک کد QR پرشور بود که برنامه شرکت را از کار انداخت، جذب کرد. اما امسال، نمی‌توانید هیچ‌کدام از آن سر و صدا را در طول Super Bowl LVII انتظار نداشته باشید.

همانطور که احتمالاً می دانید، پس از آن همه تبلیغات FTX که ممکن است در ظاهر پر رونق به نظر برسد، حدود 9 ماه بعد، در نوامبر 2022، شرکت اعلام ورشکستگی کرد، چندین مدیر به کلاهبرداری و توطئه سیمی متهم شدند و متهم به سوء استفاده از مشتری شدند. منابع مالی.

در متن: خودی‌های صنعت کریپتو در سال گذشته زمانی که چندین آگهی مرتبط با رمزنگاری در طول Super Bowl LVI ظاهر شدند، همه‌گیر شدند. در سال 2022، شرکت‌های رمزارز طرح‌های جسورانه‌ای انجام دادند و میلیون‌ها دلار را صرف تبلیغات کردند و بینندگان را تشویق به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال کردند. اما تنها یک سال بعد، صنعت کریپتو با یک رکود بزرگ در ارزش دارایی های دیجیتال تکان خورد. یکی از با سابقه ترین شرکت های رمزنگاری ورشکست شد و سایرین در تلاشند تا سرپا بمانند. کوین بیس، تنها شرکت سهامی عام در این گروه، پس از کمپین تبلیغاتی معروف «کد QR شناور» بیش از 60 درصد سقوط کرده است.