کاربران جوان اینترنت برای شروع جستجوی وب به طور فزاینده ای به TikTok و Instagram روی می آورند

این مدیر اجرایی افزود: “پرسش هایی که آنها می پرسند کاملاً متفاوت است.”

راغوان خاطرنشان کرد که در مطالعات گوگل، تقریباً 40 درصد از جوانان هنگام جستجوی مکانی برای صرف ناهار به TikTok یا Instagram مراجعه می کنند. او گفت: «آنها به Google Maps یا جستجو نمی‌روند.

اعتبار تصویر: Kai Wenzel، Firmbee



منبع

در خلال کنفرانس اخیر Fortune Brainstorm Tech 2022 در آسپن، کلرادو، پرابهاکار راگاوان، معاون Google گفت که آنها مدام یاد می گیرند که کاربران جدید اینترنت همان انتظارات و طرز فکری را ندارند که ما به آن عادت کرده ایم.

TechCrunch با گوگل تماس گرفت و یک سخنگوی تایید کرد که تخمین Raghavan بر اساس تحقیقات داخلی است که شامل مطالعه کاربران اینترنت ایالات متحده بین 18 تا 24 سال است. داده های این مطالعه هنوز عمومی نشده است، اما در نهایت می تواند راه خود را پیدا کند. به سایت مسابقه گوگل در تاریخ بعدی.

با این حال، انتظار نداشته باشید که گوگل بنشیند و دنیا را تماشا کند. تایتان فناوری به طور مداوم در پشت صحنه در حال تکامل است تا با کاربران در طول سفر خود ملاقات کند. راغوان گفت: «ما باید انتظارات کاملاً جدیدی را به ذهن متبادر کنیم و این به زیرساخت های فناوری کاملاً جدید نیاز دارد.

همانطور که نشریه به درستی تاکید می کند، این می تواند به یک مشکل جدی برای گوگل تبدیل شود. این شرکت دهه‌ها و مبالغ بی‌شماری را برای تنظیم دقیق الگوریتم‌های توصیه‌های خود برای جستجو و جمع‌آوری داده‌ها برای Maps صرف کرده است. همچنین از تبلیغات فروخته شده در برابر جستارهای جستجو درآمد زیادی به دست می آورد.

بخونید:  تغییرات بیشتر File Explorer و به اشتراک گذاری فایل اندروید به ویندوز 11 می آید

به طور خلاصه: یوتیوب تنها سرویس متعلق به گوگل نیست که تلاش می کند در عصری که تحت سلطه رسانه های اجتماعی است مرتبط باقی بماند. دو مورد از محصولات اصلی این شرکت – جستجو و نقشه – به طور فزاینده ای مورد توجه جوانان قرار می گیرند که از رسانه های اجتماعی به روش هایی استفاده می کنند که هرگز فکرش را نمی کردید.