همه این گزینه ها را در صفحه نتایج جستجو نمی بینند، بنابراین می تواند یک تست A/B باشد که گوگل برای سنجش علاقه به این ویژگی انجام می دهد.
مطمئناً برای استفاده از تغییرات Google، باید اشتراک این سرویسها را داشته باشید، و اگر قبلاً به سیستم آنها وارد نشدهاید، این کار به همان اندازه یکپارچه نخواهد بود – شما فقط مستقیماً به گزارش وارد میشوید. -در صفحه
Stadia از قتل رایانههای بازی/کنسول که در ابتدا گوگل پیشنهاد میکرد، فاصله زیادی داشت، زیرا ویژگیهای از دست رفته، مشکلات عملکرد و بیتفاوتی مصرفکننده را تحمل کرد. تعطیلی استودیوی بازی سازی Stadia شخص اول و کناره گیری جان جاستیس، رئیس محصول، نشانه های شومی بود، اما به نظر می رسد گوگل آماده نیست که Stadia را از بین ببرد، حداقل هنوز.
چه اتفاقی افتاده؟ در نشانه دیگری که نشان می دهد گوگل مطلقاً از Stadia دست نمی کشد، به نظر می رسد این شرکت در حال اجرای آزمایش هایی است که در آن سرویس های مختلف بازی ابری در نتایج جستجوی آن ادغام شده اند. و فقط بازی های Stadia نیستند که درگیر هستند. به نظر می رسد سایر خدمات از جمله Xbox Cloud Gaming، Nvidia GeForce Now و Amazon Luna نیز بخشی از این ویژگی باشند.
گوگل مطمئنا به دنبال راه های بیشتری برای افزایش محبوبیت Stadia خواهد بود. در اوایل این ماه، گزارشهای زیادی مبنی بر قطع شدن سرویس پخش مشکلدار منتشر شد. در حالی که شرکت تأیید کرد که این نادرست است (حتی در مورد این شایعه شوخی میکرد)، به راحتی میتوان درک کرد که چرا مردم باورشان اینقدر آسان بود.
چاپل در یک توییت بعدی اشاره کرد که این ویژگی سرویس Xbox Cloud Gaming مایکروسافت را نیز پوشش می دهد. Amazon Luna و Nvidia GeForce Now محبوب نیز در نتایج جستجو ادغام شده اند.
برایانت چاپل از Nerf Report متوجه این گزینه جدید در نتایج جستجوی گوگل شد و نحوه عملکرد آن را در یک توییت نشان داد. به سادگی نام یک بازی را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید – در این مورد، او از Control Ultimate Edition عالی استفاده می کند – و سرویس های پخش جریانی که در آن موجود است در نوار کناری با دکمه Play در کنار آنها ظاهر می شوند. بر روی این کلیک کنید، و با راه اندازی بازی مستقیماً به بازی منتقل می شوید.