گوگل پادکست هایی را به YouTube Music اضافه می کند

گوگل اعلام کرد که پادکست ها در ماه فوریه برای برنامه استریم یوتیوب ارسال شده اند. این ادغام باید به برنامه کمک کند تا بهتر با سرویس های رقیب مانند Spotify رقابت کند، که اخیراً اعلام کرده است که اکنون 515 میلیون شنونده دارد که از این تعداد 210 میلیون مشترک هستند. در آخرین بررسی (در ماه نوامبر)، YouTube اعلام کرد که 80 میلیون مشترک موسیقی و Premium در سراسر جهان دارد، اگرچه این رقم شامل اعضای فعال در حساب‌های آزمایشی می‌شود.

افزودن پادکست به YouTube Music ممکن است کمی غیرمعمول به نظر برسد، به خصوص با توجه به اینکه Google قبلاً یک برنامه پادکست اختصاصی دارد و YouTube مناسب نیز از پادکست ها پشتیبانی می کند. این حرکت می‌تواند گامی به سوی ساده‌سازی برخی از پیشنهادات آن باشد… یا شاید دقیقاً برعکس. به هر حال، گوگل به دلیل ارتباط با خطوط تولید پراکنده شهرت دارد.

عرضه اکنون برای شنوندگان در ایالات متحده در حال انجام است و به تدریج انجام می شود، بنابراین اگر هنوز آن را ندیده اید، کمی صبر کنید. گوگل اعلام کرد که پادکست‌ها در YouTube Music در نهایت برای مردم مناطق دیگر در دسترس خواهند بود، اما جزئیات مشخصی برای اشتراک‌گذاری ندارند.

بخونید:  Disney+ برای رقابت بهتر با نتفلیکس، سطحی با پشتیبانی از تبلیغات را ایجاد می کند

اعتبار تصویر: کریس لینچ





منبع

به طور خلاصه: گوگل به وعده خود مبنی بر آوردن پادکست به YouTube Music عمل می کند. در یک سند پشتیبانی که اخیرا منتشر شده است، گوگل اعلام کرده است که شنوندگان می‌توانند پادکست‌ها را به‌صورت درخواستی، آفلاین و در پس‌زمینه مصرف کنند و همچنین بدون نیاز به اشتراک پولی YouTube Music، آن‌ها را به دستگاه‌های دیگری مانند بلندگوهای بلوتوث ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند بین نسخه های صوتی و تصویری پادکست ها در برنامه جابجا شوند.

گوگل همچنین یک سند پشتیبانی برای سازندگان محتوای پادکست ارسال کرده است تا به آنها کمک کند تا از ادغام جدید حداکثر بهره را ببرند.

YouTube Premium که قبلاً قبل از تغییر به YouTube Red و در نهایت Premium به عنوان Music Key شناخته می‌شد، یک سرویس اشتراک جداگانه است که امکان دسترسی بدون آگهی به محتوای موجود در YouTube را فراهم می‌کند.