این کیوان دستی به شدت از نمونه اولیه پروژه ونوس سگا وام گرفته است

یه چیز کوچیک: شور و شوق کوچک کنسول قدیمی از بین رفته است، اما این باعث نشده که علاقه مندان سرسخت طرح های خود را در خانه دنبال نکنند. یکی از این تلاش‌ها به لطف TZMWX انجام می‌شود که اخیراً دستی Sega Saturn خانگی را برای مطابقت با تصاویر نمونه اولیه سگا دوباره طراحی کرده است.

در سال 2020، سگا یک نمونه اولیه دستی از اواسط دهه 1990 را به نمایش گذاشت. این دستگاه با نام رمز پروژه ونوس در نهایت به سگا نومد تبدیل خواهد شد – نسخه قابل حمل جنسیس. TZMWX با الهام از پروژه ونوس تصمیم گرفت یک شاسی سفارشی برای Saturn خود بسازد که ظاهر نمونه اولیه را تقلید کند.

این سیستم از یک شبیه ساز موتور Fenrir Saturn و یک کارت VCD و همچنین یک کارت EXRAM 4M استفاده می کند.

سگا چند مینی کنسول پرطرفدار از جمله Genesis Mini را معرفی کرد. غول بازی ژاپنی همچنین در نظر داشت نسخه‌های مینیاتوری Saturn و Dreamcast را بسازد، اما محدودیت‌های مؤلفه و هزینه ناشی از همه‌گیری Covid-19 آن را مجبور به تجدید نظر کرد.

در عوض، Genesis Mini 2 را در سال 2022 دریافت کردیم که از همان داخلی‌های Genesis Mini اصلی استفاده می‌کرد، اما با مجموعه‌ای متفاوت از بازی‌ها و پوسته بیرونی به‌روز شده که از کنسول نسل دوم الگوبرداری شده بود. اخیرا یوسوکه اوکوناری، تهیه کننده خلاق سگا مسلم – قطعی در X هیچ اطلاعیه جدیدی برای کنسول مینی برای سال 2024 وجود نخواهد داشت.

بخونید:  با تغییر تمرکز خودروسازان به فناوری، کیفیت خودروهای جدید آسیب می بیند

با این حال، کسانی که به دنبال اضافه کردن به مجموعه کنسول های کوچک خود هستند، هنوز گزینه های زیادی برای انتخاب دارند، از جمله Atari 400 و TurboGrafx-16 Mini. سگا همچنین Game Gear Micro را معرفی کرد، اما با توجه به صفحه نمایش 1.5 اینچی آن، بیشتر یک نوآوری گران قیمت است تا چیزی که بخواهید هر زمانی را صرف بازی کنید.

سونی همچنین PlayStation Classic را معرفی کرد که نقدهای بسیار ضعیفی دریافت کرد و به سرعت به سطل معاملات راه پیدا کرد.

همچنین درهای نینتندو برای کنار گذاشتن N64 Mini هنوز کاملاً باز است، اما این احتمالاً هرگز اتفاق نخواهد افتاد زیرا این شرکت در عوض تصمیم گرفته است روی سرویس Switch Online خود برای گیم پلی کلاسیک تمرکز کند.

منبع