بازی کشتار Sonic Day Fools’ Day به بهترین بازی سگا تبدیل شد که بازبینی شده برای رایانه های شخصی


WTF؟! برای اولین بار نیست، چیزی که به عنوان یک شوخی اول آوریل شروع شد، به موفقیتی غیرمنتظره تبدیل شد. به همین مناسبت، این داستان سگا، The Murder of Sonic the Hedgehog بود، یک رمان تصویری رایگان که در آن طلسم آبی سریع کشته شده است (یا او؟). این بازی نه تنها به بهترین بازی سگا تبدیل شده است، بلکه شصت و دومین بازی با بالاترین امتیاز در استیم است.

در 1 آوریل، سگا به بسیاری از شرکت‌های دیگر در سراسر جهان پیوست تا برای روز اول آوریل یک کار شوخی انجام دهند و بنابراین The Murder of Sonic the Hedgehog منتشر شد. در حالی که این رمان بصری مطمئناً بازگشت اوبرا دین نیست، روشی لذت بخش برای گذراندن چند ساعت بدون خرج کردن پول است.

در حالی که این نوع شوخی‌های اول آوریل معمولاً برای به دست آوردن کمی تبلیغات انجام می‌شود، بازی سگا بیش از آن چیزی که شرکت تصور می‌کرد موفق‌تر بوده است. از زمان انتشار شش روز پیش، The Murder of Sonic the Hedgehog بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. این بازی در حال حاضر شصت و دومین بازی با بهترین بازبینی در استیم است که یک بازی بالاتر از Undertale قرار دارد و به لطف مثبت بودن 98 درصد از 11000 بررسی کاربران استیم، در جایگاه 61 قرار داشت.

این محبوبیت به این معنی است که این بازی اکنون بهترین بازی سگا در Steam است که از Sonic & All-Stars Racing Transformed Collection و Sonic Mania که هر دو 94 درصد امتیاز مثبت دارند، بالاتر است.

بخونید:  eIDAS 2.0 اروپا: تهدیدی برای امنیت وب مدرن؟

ما قبلاً شاهد بودیم که محصولات واقعی و موفق از شوخی های اول آوریل نشات گرفته اند. Razer’s Project Breadwinner که به عنوان یک شوخی اول آوریل در سال 2016 آغاز شد، با نورپردازی Razer Chroma به یک توستر آشپزخانه واقعی تبدیل شد.

سپس صفحه‌کلید Stack Overflow به نام The Key وجود داشت که فقط از سه کلید تشکیل شده بود: Ctrl، C و V. زمانی که Stack Overflow مدام یک پاپ‌آپ زبانی را نشان می‌داد که به کاربران اطلاع می‌داد که تقریباً رایگان هستند. هر بار که از دستور صفحه کلید برای کپی کاراکترهای سایت استفاده می کردند، کپی می کنند. محصول واقعی 29 دلاری آنقدر موفق بود که نسخه به روز شده ای با RGB و سوئیچ های قابل تعویض داغ ساخته شد.

طبق گفته ایسوس، اخیراً، بازی دستی Asus ROG Ally که در ابتدا به عنوان شوخی اول آوریل معرفی شد، نیز به یک محصول واقعی تبدیل شده است، یکی کوچکتر، سبکتر و قدرتمندتر از Steam Deck.





منبع