بررسی های Shin Megami Tensei V: Revenge، جوانب مثبت و منفی

90

این رویکرد ریمیکس ممکن است برای یک تازه وارد گیج کننده باشد. خوشبختانه، Vengeance این را نیز توضیح می‌دهد و انتخاب نسخه‌ای که می‌خواهید دنبال کنید، در بازی به روشی عملاً یکپارچه ارائه می‌شود. این به سادگی یک انتخاب دیگر در یک بازی و سریال پر از انتخاب هایی است که روی مسیر روایت تأثیر می گذارد.

توسط GameInformer در

80

Shin Megami Tensei V: Vengeance یک مکمل عالی برای سریال و یک بازی ضروری برای طرفداران این مجموعه است و برای کسانی که کنجکاو هستند انگشتان پاهایشان را در آب فرو کنند ارزش بازی را دارد. سطح دشواری هنوز وجود دارد، اما به لطف به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی، قابل کنترل‌تر شده است. فقط اگر در انتظار یک شخصیت ظاهر شدید، ناامید نشوید، زیرا کیفیت داستانی و داستانی شخصیت دوم کاملاً متفاوت است.

توسط tesa در

95

Shin Megami Tensei V: Vengeance یک بازی RPG کاملاً خارق‌العاده است و آنقدر ویژگی‌های جدید دارد که احمقانه از دست می‌دهید.

خدا گیک است

90

Shin Megami Tensei V: Vengeance یکی از بهترین بازی های RPG جهان باز را حتی بهتر می کند.

ارائه شده توسط DigitalTrends در

90

Shin Megami Tensei V: Vengeance یک سری تغییرات و اضافات را برای بهبود RPG انجام می دهد که قبلاً طرفدار آن بودید. این بازی اساساً چیزی را که Shin Megami Tensei V است تغییر نمی‌دهد، و کسانی که از مسیری که Atlus از بازی اصلی در پیش گرفته ناامید شده‌اند، ممکن است تحت تأثیر این بازسازی قرار نگیرند، اما Vengeance به Shin Megami V اصلاحاتی را می‌دهد که شایسته آن است.

توسط وب سایت RPG در

90

Shin Megami Tensei 5: Vengeance زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازی واقعاً خوب را انجام دهید، تمام ایرادات آن را برطرف کنید و محتوایی بیش از آنچه که هر کسی بخواهد اضافه کنید. بازی کردن بسیار سرگرم کننده است، بسیار چالش برانگیز است به روش های صحیح، و زمانی که اشتباه می کنید قابل پخش است – پیدا کردن انگیزه برای بازی هر چیز دیگری دشوار است.

توسط TheGamer در

95

Shin Megami Tensei V: Vengeance بهترین راه برای تجربه SMTV است. داستان جدید بسیار جالب‌تر است و نقطه ورود کاملی برای طرفداران Persona است، اگرچه برخی از نکات مهم داستانی را از دست می‌دهد. ترفندهای جنگی باعث می‌شود شرایط سخت‌تر و استراتژیک‌تر به نظر برسد. با باس‌های جدیدی که حتی سربازان کهنه‌کار را نیز بر عهده خواهند گرفت، Vengeance مانند یک بازی کاملاً جدید است.

توسط GamingTrend در

100

اگر سلیقه اکتسابی در بازی‌های RPG دارید که می‌خواهند شما را مورد آزار و اذیت قرار دهند، تحقیر کنند و به این واقعیت که خود را مازوخیست بازی می‌نامید بخندند (ما قضاوت نمی‌کنیم)، SMT5 Vengeance برای شما مناسب است. فکر می‌کنم Atlus هیجان‌انگیزترین توسعه‌دهنده RPG موجود در حال حاضر است، و بین آن، Metaphor Refantazio و هر چیزی که Persona 6 به نظر می‌رسد، به شما جرات می‌کنم به من ثابت کنید که اشتباه می‌کنم.

توسط VG247 در

90

Shin Megami Tensei V: Vengeance چیزهای زیادی به بازیکنان قدیمی و جدید ارائه می دهد. یک سبک هنری بهبود یافته چشمگیر، مسیرهای داستانی متعدد، و حس قطعی از حرکت رو به جلو سری از جایی که قبلا آمده بود. ممکن است چیزهای جدید زیادی برای توجیه خرید مجدد بازی وجود نداشته باشد، اما موارد اضافه شده در اینجا برای علاقه مند نگه داشتن طرفداران به اتفاقات بعدی عالی هستند.

توسط GameRant در

91

Vengeance جدید، آشنا و شیطانی را در یک RPG خیره کننده ترکیب می کند.

توسط PCGamer در

منبع

بخونید:  این نمایشگر 32 اینچی جوهر الکترونیکی روزنامه مورد علاقه شما را با قیمتی روی دیوار قرار می دهد