جنرال موتورز جی ام سی سیرا دنالی 2024 تمام الکتریکی 107000 دلاری را معرفی کرد

سایر امکانات قابل توجه عبارتند از: سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 16.8 اینچی، فناوری کمک راننده بدون هندزفری، سیستم تعلیق تطبیقی ​​برای بالا یا پایین بردن کامیون به میزان دو اینچ برای افزایش راحتی یا فاصله از زمین، ترمز Regen بر اساس تقاضا، حالت های رانندگی قابل تنظیم و چهار چرخ با CrabWalk مانند هامر EV برای مانورپذیری بهتر در فضاهای تنگ هدایت کنید. eTrunk که در جلو نصب شده است فضای بار قابل قفل و ضد آب و هوای اضافی را فراهم می کند و تخت قابل ارتقا MultiPro Midgate فضای بیشتری را هنگام حمل وسایل طولانی فراهم می کند.

در همین حال، Onboard Power Station Pro وقتی با نوار اختیاری Ultium Power جفت شود، کامیون را به یک “منبع برق موبایل” با حداکثر 10.2 کیلووات قدرت خارج از برد تبدیل می کند.

سال گذشته، شرکت مادر GM گفت که قصد دارد تا سال 2035 انتشار گازهای گلخانه ای از خودروهای سبک جدید را حذف کند. این در راستای تلاش ایالت هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک برای الزام خودروهای بدون آلایندگی تا همان تاریخ است.

آینده نگر: جنرال موتورز با معرفی اخیر اولین پیکاپ سیرا EV به طور کامل از فشار الکتریکی خود استقبال می کند. Sierra EV Denali Edition 1 مسافت تخمینی 400 مایل را با شارژ کامل ارائه می دهد. این دستگاه با سیستم های شارژ سریع عمومی 800 ولتی DC سازگار خواهد بود که می تواند تا 100 مایل برد را تنها در 10 دقیقه تامین کند.

نیروگاه Ultium در حالت Max Power قدرت 754 اسب بخاری و 785 پوند فوت گشتاور را توسط GM تولید می کند که به اندازه کافی خوب است تا پیکاپ بیهوش را در کمتر از 4.5 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت برساند. خودروهای برقی رده بالا مانند این، حتی پیکاپ‌های حجیم، به دلیل تحویل فوری گشتاور و سیستم‌های چهارچرخ متحرک، هنگام خروج از خط، شوخی ندارند. حداکثر ظرفیت بکسل تا 9500 پوند ارزیابی شده است.

بخونید:  اطلاعات فاش شده Nvidia RTX 4090 نشان می دهد که این کارت اکنون در حال تولید است و اولین پردازنده گرافیکی Lovelace خواهد بود که وارد بازار می شود.

Sierra EV Denali Edition 1 2024 در اوایل سال 2024 با قیمت MSRP که از 107000 دلار شروع می شود به اضافه هزینه های فروشنده در دسترس خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند به فهرست انتظار در وب‌سایت GMC بپیوندند تا توپ را به دست بیاورند. به گفته ما، GMC تریم های Sierra EV AT4 و Elevation را با مدل سال 2025 معرفی خواهد کرد.



منبع