Avid Telecom توسط کارگروه چند ایالتی به دلیل ایجاد میلیاردها تماس غیرمجاز روبو شکایت کرد

اثربخشی و تاثیر شکایت گروه ضربت علیه آوید باید مشخص شود. چیزی که می‌توانیم با قطعیت بگوییم این است که هیچ کس در روزش با چند تماس هرزنامه کمتر مشکلی ندارد.



منبع

چرا مهم است: فناوری های امروزی نادیده گرفتن قوانین حاکم بر حمایت از مصرف کننده را برای مجرمان آسان تر از همیشه می کند. با وجود ثبت نام در ثبت ملی عدم تماس، مشتریان مخابرات همچنان سالانه بیش از 30 میلیارد تماس و پیام رباتیک دریافت می کنند. در تلاش برای مهار این بیماری همه گیر، گروهی از دادستان های کل ایالات متحده علیه یک ارائه دهنده متهم به ارسال بیش از هفت میلیارد پیام صوتی و متنی غیرمجاز شکایت کرده اند.

این دادخواست 141 صفحه ای علیه Avid Telecom توسط کارگروه مبارزه با دعوی چند ایالتی ضد روبوکال در سراسر کشور با ادعای ارسال 7.5 میلیارد پیام ناخواسته از سوی این شرکت به مصرف کنندگان ارائه شد. این کارگروه در سال 2022 برای رسیدگی به تماس های رباتیک، جعل تماس ها و ارائه دهندگان دروازه ای که آگاهانه این نوع ترافیک را در شبکه های ارتباطی خود اجازه می دهند، تشکیل شد.

یک گزارش اخیر توسط Industry Traceback Group نشان داد که بیش از 65٪ از همه ارائه دهندگان شناسایی شده به عنوان فرستنده تماس رباتیک یا مستقر در خارج هستند یا به عنوان ارائه دهندگان دروازه ای شناسایی شده اند که توزیع پیام های غیرمجاز را تسهیل می کنند. گزارش دیگری بیان کرد که در سال 2022، آمریکایی ها 34.9 میلیارد تماس رباتیک ناخواسته در شش ماه اول دریافت کرده اند، با این حال، تنها هشت درصد از هفت شرکت برتر ایالات متحده منشا گرفته است. گزارش‌ها بر این واقعیت تأکید می‌کنند که تلاش‌های موفقیت‌آمیز برای رسیدگی به این مشکل احتمالاً به راه‌حلی بسیار گسترده‌تر و جهانی نیاز دارد.

بخونید:  ایلان ماسک، توییتر کاربران بیشتری اضافه می کند اما درآمد کمتری به دست می آورد

این شکایت چند ایالتی علیه مالک Avid Telecom، Michael D. Lansky و معاون رئیس‌جمهور Stacey S. Reeves، با ادعای اینکه این زوج قانون حمایت از مصرف‌کننده تلفنی، قانون فروش بازاریابی تلفنی و چندین قانون دیگر بازاریابی تلفنی و حمایت از مصرف‌کننده را نقض کرده بودند، تنظیم شد.

آوید ادعاهای شکایت را رد می کند و معتقد است که مقامات باید شرکت را برای رسیدگی به هر گونه نگرانی قبل از طرح شکایت متعهد می کردند. به گفته نیل انده، مشاور حقوقی آوید، «…این شرکت هرگز توسط هیچ دادگاه یا مرجع نظارتی مبنی بر انتقال ترافیک غیرقانونی تشخیص داده نشده است و آماده است مانند بسیاری از موارد در گذشته با دادستان کل کشور ملاقات کند. ، برای نشان دادن حسن نیت و رفتار قانونی خود.” انده در ادامه اظهار داشت که این شرکت، “…به شدت از خود دفاع خواهد کرد و حقوق و شهرت خود را از طریق مراحل قانونی تایید خواهد کرد.”

بر اساس این شکایت، Avid Telecom حجم بسیار بالایی از تماس‌های رباتیک را تسهیل کرده است، به‌نظر می‌رسد بیش از هشت میلیون نفر از شماره‌های رسمی مرتبط با کسب‌وکارهای قانونی مانند آمازون و DirecTV و همچنین آژانس‌های دولتی و مجری قانون هستند. استفاده از نام‌ها و شماره‌های معتبر و قابل تشخیص، این احتمال را افزایش می‌دهد که مشتریان ناآگاه از تماس‌های فریبکارانه نهایت لذت را ببرند. این شکایت همچنین ادعا می‌کند که Avid ارتباطاتی را در مورد برخی از شناخته‌شده‌ترین و کم‌محبوب‌ترین تماس‌های کلاهبرداری، تماس‌هایی که به ضمانت‌های طولانی مدت خودرو و کاهش نرخ بهره مربوط می‌شد، مخابره کرده است.

بخونید:  اینتل با عرضه رسمی Core Ultra Series 2 رقابت را در فضای رایانه های شخصی دوباره شعله ور می کند