اعضای Geek Squad نیز در محل هستند تا به شما کمک کنند، و خدمات آشنا مانند تحویل در فروشگاه و کمدهای وانت شبانه روزی در خارج از فروشگاه همچنان ادامه دارد.
Best Buy گفت که مشتریان همچنین می توانند از طریق تماس، چت یا چت ویدیویی در فروشگاه مشاوره دریافت کنند. کسانی که نمی خواهند با این گزینه های دیجیتال فریب بخورند، می توانند به سادگی با یک کارمند در فروشگاه صحبت کنند.
به طور خلاصه: روز سهشنبه، Best Buy اولین تجربه خردهفروشی با فرمت کوچک و دیجیتالی را افتتاح کرد. فروشگاه 5000 فوت مربعی در مونرو، کارولینای شمالی، به طور قابل توجهی کوچکتر از بهترین خرید رایج شما است. این مجموعه دارای مجموعهای از بهترین محصولات در رده است که از هدفون، تلفنهای هوشمند و پوشیدنیها گرفته تا ابزارهای صوتی، محاسباتی و خانه هوشمند را شامل میشود.
بیشتر محصولات موجود در فروشگاه در معرض دید خریداران، لمس کردن و امتحان کردن قرار خواهند گرفت. وقتی نوبت به خرید می رسد، مشتریان می توانند از تلفن خود برای اسکن کد QR روی برچسب قیمت محصول استفاده کنند و سفارش را به پیشخوان پیکاپ ارسال کنند. سپس یکی از کارمندان Best Buy کالا را از پشت بام بازیابی می کند و برای تکمیل خرید آن را به ثبت می آورد.
این آزمایش آخرین تلاش Best Buy برای همگام شدن با چشم انداز خرده فروشی است که به سرعت در حال تحول است. غولهای اینترنتی و تجارت الکترونیک مانند آمازون تجربه خرید خردهفروشی را در چند دهه گذشته از بین بردهاند، و بسیاری هنوز برای یافتن مدلی که در عصر حاضر کار میکند، تلاش میکنند.