EA می‌گوید 60 درصد از فایل‌های ذخیره شده Madden Franchise که در حین تعمیر و نگهداری خراب شده است، قابل بازیابی نیستند.


کف دست: اگر از طرفداران Madden NFL 23 EA هستید، ممکن است دنبال آخرین شکست آن نباشید. زمانی در خلال پاکسازی باگی که ماه گذشته به بازیکنان اجازه ورود به فرنچایزهای خود را نمی داد، توسعه دهندگان به نوعی فایل های ذخیره شده روی سرورها را خراب کردند. روز سه شنبه، EA اعلام کرد که ” [development] تیم در حال حاضر حدود 40 درصد از لیگ ها را برای بازیابی پیش بینی می کند.”

بسیاری از بازیکنان Madden NFL 23 خوشحال نخواهند شد که متوجه شوند حالت Franchise Connected (CFM) آنها برای همیشه از دست رفته را ذخیره می کند. طرفداران به طور گسترده ای حالت فرنچایز را بهترین قسمت از سری Madden می دانند، به خصوص Madden 23 که یک آشفتگی داغ است.

Jon Hoefling از Deadspin خاطرنشان می کند: “اگر من نتوانم حالت فرنچایز متصل را بازی کنم، بازی وحشتناک آنها را بازی نمی کنم.”

این مشکل در 26 دسامبر آغاز شد. بازیکنان گزارش دادند که برای ورود به لیگ های CFM خود مشکل داشتند. توسعه دهندگان Madden NFL Direct توییت کردند که از مشکل آگاه بودند و در حال کار بر روی یک راه حل هستند.

دو روز بعد، آنها گفتند که باگ را در حین “نگهداری” وصله کرده اند و همه چیز باید به حالت عادی برگردد، اما اینطور نشد.

بسیاری از کاربرانی که سعی کردند پس از رفع مشکل وارد سیستم شوند، سیوهای خود را خراب کردند. برخی بر این باورند که مشکل ذخیره سازی داده ها و نگهداری سرور متعاقب آن باعث از دست رفتن داده ها شده است. این فرض منصفانه بود، با توجه به اینکه EA به همان اندازه پذیرفته شده بود.

خبر خوب این است که توسعه دهندگان می توانند ذخیره ها را از سرورهای پشتیبان بازیابی کنند. خبر بد این است که آنها فکر می کنند فقط می توانند 40 درصد از فرنچایزهای فاسد را بازیابی کنند. در نهایت، طبق اعلام EA، بیش از نیمی از لیگ های CFM از دست رفته باید کاملاً از ابتدا شروع شوند. پست وبلاگ مبهم بود که چرا بیش از نیمی از سیوها غیرقابل بازیابی بودند، اما جان مدن درونی من توضیحی دارد:

ببینید، EA نمی تواند فایل های ذخیره شده بازیکنان فرنچایز را بازیابی کند زیرا فایل های ذخیره خراب شده اند. هنگامی که فایل های ذخیره شده خراب هستند، به این معنی است که نمی توان آنها را بازیابی کرد. می توانید سعی کنید آنها را بازیابی کنید، اما بیشتر آنها بهبود نمی یابند زیرا خراب هستند. EA می تواند 60 درصد از فایل های خراب غیرقابل بازیابی را بازیابی کند زیرا آنها دارای نسخه پشتیبان هستند. این خیلی خوب است زیرا فایل ها قابل بازیابی نبودند زیرا خراب بودند. اما میتونست بدتر باشه. اگر همه فایل‌های خراب به دلیل خراب شدن نسخه‌های پشتیبان قابل بازیابی نبودند، آن‌وقت 100 درصد بازیکنان به جای 60 درصد، امتیازات خود را از دست می‌دادند و 40 درصد دیوانه می‌شدند – منظورم دیوانه‌تر بود. هه هه.

با این حال، روکش نقره ای برای برخی وجود دارد. تا زمانی که سعی نکردید بین ساعت 2:45 بعد از ظهر EST در 28 دسامبر و 12:45 بامداد EST در 29 دسامبر (پنجره تعمیر و نگهداری) وارد سرورهای CFM شوید، پیشرفت شما نباید تحت تأثیر قرار گیرد. بنابراین نصف لیوان – 40 درصد پر است. از آنجایی که این مشکل فقط کسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد که سعی می‌کنند در طول تعمیر و نگهداری وارد سیستم شوند، می‌توان تعداد بیشتری از بازیکنان ایمن را در اختیار داشت، اما EA در مورد اعداد صریح نبود.





منبع