EA پس از اینکه حساب کاربری جنجالی Need for Speed ​​در شبکه های اجتماعی که طرفداران آن را “مغز میلک شیک” نامید، عذرخواهی کرد.


کف دست: یک مدیر حساب رسانه اجتماعی خوب می تواند تصویر عمومی کارفرمای خود را از طریق تعامل متفکرانه با مشتریان بهبود بخشد. اما یک تفاوت حیاتی بین دادن پاسخ هوشمندانه به یک شکایت واقعی و نامیدن کسی که “مغز میلک شیک” است وجود دارد. متأسفانه برای EA، حساب Need for Speed ​​آن تصمیم گرفت که به طرفدارانش توهین کند که باعث عذرخواهی شرکت شد.

حساب رسمی توییتر Need for Speed ​​قبلاً شکایات و عناوین زیادی را در مورد پاسخ‌های متضاد خود به کاربران دریافت کرده بود. اما این رویکرد باعث شده است که آخرین ورودی در فرنچایز طولانی مدت، قبل از عرضه در 29 نوامبر، توجه زیادی را به خود جلب کند.

با این حال، به نظر می‌رسد زمانی که یکی از طرفداران از خط‌مشی دسترسی زودهنگام بازی شکایت کرد، شخصی که حساب را کنترل می‌کند، کمی زیاده روی کرده است. کسانی که Need for Speed ​​Unbound: Palace Edition را پیش‌سفارش می‌کنند، سه روز قبل از انتشار عنوان مسابقه، دسترسی زودهنگام دریافت خواهند کرد.

یکی از افراد توییت کرد که پرداخت هزینه بیشتر برای دسترسی به یک بازی سه روز زودتر، سوءاستفاده‌کننده است، که این حساب قبل از اینکه آن‌ها را «مغز میلک‌شیک» خطاب کند، با «گریه کن برادر یا قیمت معمولی idc را بخر» پاسخ داد. پس از یک شکایت چهار جمله ای در مورد روابط مشتری از طرف کاربر، حساب NFS پاسخ زیر را ارسال کرد: “من همه اینها را نمی خوانم، متاسفم که برای شما اتفاق افتاد یا تبریک می گویم.” بله!

پیام ها از آن زمان حذف شده اند، جای تعجب نیست. اما آنها توسط دکسرتو اسیر شدند.

اکانت Need for Speed ​​اکنون در توییتی اعلام کرده است که برخی از پاسخ‌های رسانه‌های اجتماعی آن «خطا را رد کرده‌اند». همانطور که همیشه در مورد عذرخواهی عمومی وجود دارد، هدف آن افرادی است که “ناراحت شده اند”.

پاسخ ها به عذرخواهی متفاوت بوده است. برخی اذعان می‌کنند که این حساب خیلی زیاده‌روی شده است، در حالی که برخی دیگر می‌گویند دیدن اینکه مردم توسط مدیران رسانه‌های اجتماعی «برشته‌شده» می‌شوند عالی بود و کل ماجرا خنده‌دار بود. همچنین ادعاهای تایید نشده ای وجود دارد که شخصی که پشت این حساب کار می کند اخراج شده است.

انصافاً، حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی اغلب با سوء استفاده و تهدیدهای غیرقانونی سروکار دارند. در این موارد، پاسخگویی شوخ‌آمیز و مسدود کردن کاربر معمولاً بهترین پاسخ است. اما نام بردن همیشه مخاطره آمیز خواهد بود، و اینطور نبود که فرد مورد نظر خصمانه خاصی داشته باشد.





منبع