Epic Games قابلیت گرافیک Unreal Engine 5.1 را به Fortnite اضافه می کند

فناوری Lumen Unreal Engine تقریباً همه چیزهایی را که مربوط به نورپردازی یک صحنه است کنترل می کند – روشنایی جهانی، ردیابی پرتو، نور جهشی و موارد دیگر. جلوه‌های Lumen با نورهای منعکس شده از محیط، لباس آواتار را تغییر می‌دهد. به همین ترتیب، شخصیت بازیکن نور را بر روی اشیاء و سطوح مجاور پخش می کند.

تنها چیزی که دارندگان کنسول باید نگران آن باشند این است که در صورت استفاده از حالت 120 FPS، آن را خاموش کنند. در غیر این صورت، بازی ویژگی های جدید وفاداری را اجرا نخواهد کرد. برای تغییر این تنظیمات، به Video->Graphics->120 FPS Mode بروید و مطمئن شوید که “خاموش” خوانده می شود.

لازم به ذکر است که این تغییرات تنها در جزیره بتل رویال موجود است. Save the World و Creative Mode پشتیبانی نمی شوند. این به ویژه خبر بدی برای سازندگان است، زیرا هدف اصلی Creative نشان دادن آنچه می‌توانید بسازید است. با این حال، هر دو حالت از Resolution Super Temporal سود می‌برند.



منبع

چرا مهم است: اپیک گیمز به تازگی بازی Fortnite Chapter 4 را راه اندازی کرده است و به همراه آن از Luman و Nanite پشتیبانی می شود. ستون های در نظر گرفته شده Unreal Engine 5، Lumen و Nanite به Fortnite وفاداری گرافیکی اضافه می کنند که تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند.

Epic می گوید برای بهترین نتایج، بازیکنان باید GeForce RTX 2080 یا Radeon RX 5700 یا جدیدتر داشته باشند. آنها همچنین به آخرین درایورهای گرافیکی و DirectX 12 نیاز دارند. همچنین جدیدترین نسخه های ویندوز 10 یا 11 را توصیه می کند.

بخونید:  کنسول بازی Neo Geo در سال 1990 چقدر هزینه داشت؟

اگر فورتنایت را بازی کرده‌اید، می‌توانید تفاوت قابل‌توجهی که Unreal 5 برای بازی به ارمغان می‌آورد را در اسکرین‌شات‌های این مقاله ببینید. آب منعکس کننده دقیق به ویژه چشمگیر است. و نورپردازی به طور مناسب پراکنده شده است به طوری که حتی مناطق سایه نیز میزان مناسبی از نور را دریافت می کنند.

این تیم همچنین از Temporal Anti-Aliasing به Resolution Super Temporal با نرخ فریم بیشتر تغییر کرده است. این ویژگی امکان «تصاویر بصری با کیفیت بالا با نرخ فریم بالا» را فراهم می کند.

Epic تنها به افزودن پشتیبانی Lumen و Nanite بسنده نکرد. توسعه دهندگان همچنین از نقشه های سایه مجازی Unreal Engine 5.1 برای ارائه جزئیات بیشتر سایه استفاده کردند. همانند Nanite و Lumen، نقشه‌های سایه بر روی تمام مدل‌های بازی تأثیر می‌گذارند. برگ ها، آجرها و هر برگ روی درخت سایه می اندازد. همچنین امکان سایه های آواتار بسیار دقیق را فراهم می کند.

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، Nanite تعداد چند ضلعی‌هایی را که توسعه‌دهندگان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، بدون اینکه هزینه‌های زیادی برای نرخ فریم دریافت کنند، افزایش می‌دهد. Epic می‌گوید هر آجر، سنگ، تخته چوبی و تزئینات دیوار در خانه‌ها به‌طور مجزا در زمان واقعی از میلیون‌ها چند ضلعی مدل‌سازی می‌شوند. محیط های طبیعی نیز به طور مشابه ارائه می شوند. هر سنگ، گل و تیغ علف یک مدل مستقل است. درختان اکنون تعداد پلی حدود 300000 دارند.

اگرچه این تغییرات در تمام پلتفرم‌های نسل فعلی، از جمله کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و سری ایکس‌باکس در دسترس هستند، کاربران رایانه‌های شخصی – مثل همیشه – بیشترین کنترل را بر وفاداری گرافیکی دارند. از پیش تنظیم‌های معمولی وجود دارد، اما کاربران رایانه شخصی می‌توانند با تنظیمات گرافیکی که عناصر تکی را به دلخواه روشن و خاموش می‌کنند، جزئیات را دریافت کنند. همچنین یک نوار لغزنده برای تنظیم سریع وفاداری در سطح وسیع وجود دارد.

بخونید:  فیلیپس یک مانیتور 1440p با نمایشگر E-ink متصل ساخته است