توصیف همه جا سخت است. برخی از آن به وضوح هنر مفهومی هستند، اما بخشهایی بازی را در عمل نشان میدهند. تریلر افشاگر گیم پلی جذابی مانند مسابقه دادن در زمین در کالسکه های خارج از جاده، پلتفرمینگ سه بعدی و عناصر شوتر را نشان می دهد. همچنین محیط های زیبایی داشت، از جمله یک شهر ترکیبی فانتزی/علمی تخیلی، دنیای گدازه های آتشفشانی، مناطقی که شبیه جنوب غربی آمریکا هستند و حتی یک محیط سایبرپانک.
در حالی که ممکن است هرگز نام Build a Rocket Boy را نشنیده باشید، لزلی بنزیس، بنیانگذار استودیو، ممکن است برای شما آشنا باشد. او رئیس سابق Rockstar North و مسئول وارد کردن بازیهای Grand Theft Auto از بالا به پایین به دنیای سه بعدی است که با GTA III شروع میشود.
Benzies در سال 2016 یک جدایی ناخوشایند از Rockstar داشت که منجر به شکایت در مورد حق امتیاز پرداخت نشده شد. او BARB را در سال 2017 ایجاد کرد و بلافاصله کار روی Everywhere را آغاز کرد که در سال 2018 از سرمایه گذاران نیویورک و چین حمایت شد.
از یک استودیوی کمتر شناخته شده اسکاتلندی به نام Build a Rocket Boy (BARB) یک بازی جدید تا حدودی مرموز با عنوان “Everywhere” منتشر شد. Everywhere اولین بار در Opening Night Live با تریلر عجیبی پخش شد که سوالات بیشتری را در مورد بازی نسبت به پاسخ آن ایجاد کرد. اگر قبلاً آن را در خلاصه تریلر ما ندیدهاید، قبل از خواندن ادامه مطلب آن را (بالا) تماشا کنید تا بتوانید منظور ما را متوجه شوید.
چیزی که باید منتظرش بود: Gamescom Opening Night Live ورودی های زیادی داشت که اشتهای بیشتر گیمرها را برمی انگیزد، از شوترهای ترسناک مانند The Callisto Protocol گرفته تا روایت های بی احترامی مانند Return to Monkey Island. عنوانی که توجه ما را به خود جلب کرد به نظر نمی رسد در قالب خاصی قرار بگیرد و ما برای دیدن موارد دیگر هیجان زده هستیم.
توسعه Everywhere بیش از پنج سال پیش آغاز شد. اگرچه Build a Rocket Boy تاریخ دقیقی برای انتشار مشخص نکرده است، اما Whiting گفت که این بازی باید در سال 2023 عرضه شود. او همچنین قول داده است که اطلاعات بسیار بیشتری را در مورد بازی قبل از عرضه فاش خواهند کرد. کسانی که علاقه مند به ادامه توسعه هستند می توانند در وب سایت Everywhere Game ثبت نام کنند.
او گفت: ما سعی نمی کنیم یک بازی معمولی داشته باشیم. ما میخواهیم یک دنیای کاملاً جدید برای گیمرها بسازیم. نه فقط مکانی برای بازی، بلکه تماشا کردن، اشتراکگذاری، ایجاد، معاشرت با دوستان خود و موارد دیگر.”
یک فریم از مونتاژ بسیار سریع در پایان.او گفت: «خب، جف، این یکی از شگفتیهای بسیاری است که ما برای بازیکنان آماده کردهایم. ما مشتاق ساختن بازیها و داستانگویی هستیم، اما در نهایت، همهجا را به مکانی تبدیل کردیم که بازیکنان بتوانند تجربیات خود را بسازند، آنطور که میخواهند باشند و داستانهای خود را بگویند.»
دستیار کارگردان بازی آدام وایتینگ در کنار مجری برنامه جف کیگلی بود و Everywhere را به گونهای توصیف کرد که تا حدودی شبیه به PlayStation Home یا Nebula Realms باشد.
این هنر بسیار متمایز و تا حدی کارتونی است و هیچ اشکالی در آن وجود ندارد. با این حال، لحن در انتهای تریلر زمانی که ویدیو به طور ناگهانی شما را وارد یک مونتاژ فوقالعاده واقعگرایانه میکند، قبل از اینکه سریع تریلر را بکشید، کاملاً تغییر میکند. به نظر می رسد که سازنده به طور تصادفی چند فیلم آزمایشی از یک بازی دیگر اضافه کرده است، اما قبل از انتشار تریلر، همه آن ها را کوتاه نکرده است، اگر به خاطر صفحه نمایشی که تریلر را می بندد – “Everywhere Game. Time for a new world. “
کیلی به او فشار آورد تا پایان تریلر را توضیح دهد و وایتینگ از این سوال طفره رفت.