به گفته جاینت، تنها برای حدود 500 محصول در نسخه های رایانه شخصی و کنسول خود و 130 محصول برای موبایل جا دارد. بنابراین توسعهدهنده باید انتخاب کند که کدام محصولات جدید را در بهروزرسانی قرار دهد. این محدودیت همچنین به این معنی است که یک سازنده لزوما نمی تواند کل کاتالوگ خود را تبلیغ کند. آنها باید گزینشی باشند. به این ترتیب، اکثر شرکت ها می خواهند ماشین آلات بزرگتر و گرانتر خود را در بازی قرار دهند.
ولفگانگ ایبرت، مدیر بازاریابی نرم افزاری Giants گفت: در ابتدا، ما باید از سازندگان می خواستیم که در این بازی شرکت کنند. “امروز، ما باید در نظر بگیریم که چه کسانی را می توانیم ادغام کنیم و چه فایده ای برای این بازی وجود دارد – ما برندهای بسیار زیادی داریم که منتظر گنجاندن آنها هستند.”
به طور خلاصه: تجهیزات کشاورزی یک دسته محصول خاص با جمعیتی محدود است. به غیر از نمایشگاه های ag و مجلات صنعتی، مکان های زیادی وجود ندارد که در آن تبلیغات چیزهایی مانند کمباین های تراکتور را ببینید. با این حال، به نظر می رسد که جدیدترین مکان بازاریابی برای شرکت هایی مانند Göweil و Manitou، از همه چیز، Farming Simulator باشد.

این شرکت در مورد میزان فروش محصولات خود به شدت صحبت کرد و تاکید کرد که تمرکز اصلی آن هنوز بر روی گیمرها است.
به طور طبیعی، عرضه محصول نمی تواند تقاضای OEM را برآورده کند. عنوان طاقچه عملاً مالک بازار شبیه سازی کشاورزی بدون چالش است. در حالی که فقدان رقابت به این معنی است که غولها همه کسب و کار را به دست میآورند، همچنین به این معنی است که همه شرکتها نمیتوانند از بازی در برنامههای بازاریابی خود استفاده کنند.

Farming Simulator خودش را در بالای زنجیره غذایی قرار داده است. این به معنای واقعی کلمه مشابهی ندارد زیرا نزدیک ترین رقبای آن بازی های موبایلی بامزه ای هستند که به واقع گرایی اهمیتی نمی دهند، مانند FarmVille و Stardew Valley. این واقعگرایی بینظیر باعث شده تا مجموعهای متشکل از 14 بازی، از جمله Farming Simulator 23، در ماه می عرضه شود.
Developer Giants Software ادعا می کند که سالانه صدها درخواست قرار دادن محصول از تولیدکنندگان تجهیزات کشاورزی دریافت می کند. گاردین خاطرنشان می کند که این جریان درآمد جانبی به اندازه کافی برای پوشش هزینه های توسعه سودآور شده است. این یک تلنگر 180 از زمانی است که استودیوی سوئیسی مجبور شد برای استفاده از یونجه گیر یا مته در بازی خود اجازه درخواست کند.
علاقه به این بازی به حدی افزایش یافته است که در سال 2019 به یک ورزش الکترونیکی رقابتی تبدیل شد. سازندگان تجهیزات به محبوبیت آن توجه کردند و به این نتیجه رسیدند که چه راهی بهتر از پرداخت هزینه برای قرار دادن آن در یک صنعت محبوب مرتبط با صنعت، برای ارائه محصول خود در مقابل دیدگان میلیونها نفر بهتر است. بازی
جامعه استریم نیز در تبلیغات نقشی دارد، البته ناآگاهانه. اکثر بازیکنان و بینندگان Farming Simulator در Twitch مشتاقانی هستند که در بسیاری از موارد، چیزهای خود را می دانند. بنابراین بحثها اغلب بر تواناییها و ارزش تجهیزات تکیه میکنند.
سیدل گفت: کسب و کار اصلی ما بازی سازی است.
این ممکن است درست باشد، اما کمی درآمد جانبی هرگز ضرری ندارد.
سیدل خاطرنشان می کند: «چیزهای واقعاً جالب بالای 9 متر است و این چیزی است که همه می خواهند تبلیغ کنند. این به من و همکارانم بستگی دارد که صبور باشیم و مذاکره کنیم.»
همه چیز تبلیغات هم نیست. مارتین سیدل، مدیر شریک Giants Software خاطرنشان میکند که این شرکت از نزدیک با تولیدکنندگان همکاری میکند تا فیزیک و روشهای عملکرد را به درستی انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که هر قطعه دنده تا حد امکان با همتای واقعی خود کار میکند. این واقع گرایی به فروش بازی به کشاورزان واقعی تبدیل می شود که می توانند به طور مجازی آخرین تجهیزات را قبل از صرف نیم میلیون دلار یا بیشتر برای چیزی آزمایش کنند.
کار به جایی رسیده است که شرکتهای تجهیزات شروع به زمانبندی عرضه جدیدترین تجهیزات خود در زمانبندی بهروزرسانی استودیو کردهاند، هر زمان که یکی از محصولات آنها در یک انتشار محتوا قرار گیرد.