Forza Motorsport اواخر امسال برای PC، Xbox Series و Game Pass عرضه خواهد شد

اکنون حالت‌ها صدای ماشین شما را تغییر می‌دهند. یک اگزوز جدید بزنید یا یک سوپرشارژر اضافه کنید و بلافاصله متوجه تفاوت خواهید شد. پیچ 10 حتی تغییرات کوچکتری مانند سیستم اعلام کننده مسیر منطقه ای و همچنین سیستم تعلیق لاستیک و صدا را بهبود داده است.

گبه گارسیا، مدیر هنری خودرو، گفت که پیشرفت‌ها در مدل‌های فیزیک آنها بیشتر از ترکیب Forza 5، 6 و 7 است. همه چیز در 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه با ردیابی پرتوهای بلادرنگ ارائه می شود.

مسابقه به همان اندازه که بصری است یک تجربه شنیداری است و پیچ 10 نیز در اینجا کم کاری نمی کند. مدیر صوتی پروژه Chase Combs گفت این اولین بازی Forza است که به صورت بومی برای فرمت های صوتی فراگیر مانند Dolby Atmos و Windows Sonic ترکیب شده است.

پیچ 10 نیز از نظر جذابیت بصری بسیار پیشرفت کرده است. رنگ ها با استفاده از یک اسپکتروفتومتر برای ثبت نقاط داده های متعدد رفتار نور در سطوح مختلف تهیه شدند. علاوه بر این، آسیب در حال حاضر از نظر بافتی آگاه است و برای هر خودرو منحصر به فرد است. این بازی حتی ضخامت رنگ، تراشه و جهت را شبیه سازی می کند و تجمع کثیفی نیز واقعی تر است.

Forza Motorsport در سال 2023 برای رایانه های شخصی، سری Xbox و Game Pass منتشر می شود.



منبع

چیزی که باید منتظرش بود: استودیو Turn 10 جزئیات جدیدی در مورد ورود بعدی مورد انتظار در سری Forza Motorsport به اشتراک گذاشته است. کریس اساکی، مدیر خلاق استودیو Turn 10، گفت که این بازی از ابتدا ساخته می شود تا از نظر فنی پیشرفته ترین بازی مسابقه ای باشد که تا به حال ساخته شده است. در زمان راه اندازی، بیش از 500 اتومبیل برای مسابقه، سفارشی سازی و جمع آوری وجود خواهد داشت – مدرن ترین اتومبیل های مسابقه ای که Forza تا به حال در فهرست خود قرار داده است.

این بازی با 20 محیط مسابقه راه اندازی می شود که پنج مورد از آنها جدید برای این سری هستند. جزئیات زیادی در طراحی مسیر به کار رفته است تا آن‌ها تا حد امکان واقعی به نظر برسند. برای اولین بار، این سری زمانی کاملاً پویا از روز با آب و هوا و همچنین دمای پیست پویا، سطوح رانندگی خیس و لاستیک شدن خواهد داشت.