FTC از کارگزار داده به دلیل فروش اطلاعات مکان حساس افراد، از جمله بازدید از مراکز سقط جنین، شکایت کرد

شکایت FTC ادعا می کند که با استفاده از آزمایش رایگان، می تواند یک کاربر دستگاه تلفن همراه را که از یک کلینیک بهداشت باروری زنان بازدید کرده است شناسایی کند، سپس دستگاه را به آدرس خانه ردیابی کند. نمونه‌های دیگر امکان ردیابی کاربران را در مکان‌های عبادت، پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها و پناهگاه‌های خشونت خانگی فراهم کردند.

کوچاوا با رعایت همه قوانین و قوانین، از جمله قوانین مربوط به حریم خصوصی، به طور مداوم و فعال عمل می کند. در چند هفته گذشته، کوچاوا برای آموزش FTC در مورد نقش داده‌ها، فرآیند جمع‌آوری آن‌ها و نحوه استفاده از آن در تبلیغات دیجیتال کار کرده است. ما امیدواریم که گفتگوهای سازنده ای داشته باشیم که منجر به راه حل های موثر با FTC در مورد این مسائل پیچیده و مهم شود و در آینده برای آنها باز باشد. متأسفانه تنها نتیجه ای که FTC مورد نظر بود، تسویه حسابی بود که شرایط یا قطعنامه روشنی نداشت و مشکل را به یک هدف متحرک بازتعریف کرد.





منبع

در این دعوا آمده است که کوچاوا، از جمله، یک دلال داده موقعیت مکانی است که حجم عظیمی از داده های مکان جغرافیایی دقیق جمع آوری شده از دستگاه های تلفن همراه مصرف کنندگان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. سوابق از مهرهای زمانی و مقادیر طول و عرض جغرافیایی استفاده می‌کنند که با شماره‌های شناسایی منحصربه‌فرد دستگاه تلفن همراه مطابقت دارند، بنابراین نه تنها می‌توان دید کسی کجا بوده است، بلکه می‌توان مدت زمانی را که در آنجا بوده است نیز مشاهده کرد.