در حالی که قطارهای پکن در درجه اول نقشه ها و طرح های ایستگاه را نمایش می دهند، دلیلی وجود ندارد که شرکت ها نتوانند از پنجره ها برای موارد دیگر استفاده کنند. تبلیغات در اینجا راه حل است، اما در بیانیه مطبوعاتی LG Display همچنین اشاره شده است که از آنها برای نمایش اخبار محلی و آب و هوا استفاده می شود.
بسته به چیزی که نمایش داده می شود، شفافیت از کاملاً واضح تا تقریباً کاملاً مات متغیر است. به عنوان مثال، یک نقشه حمل و نقل ممکن است به عنوان یک پوشش بیشتر شفاف از مناظر بیرون ظاهر شود، در حالی که یک تبلیغ ممکن است نمای عبوری را کاملاً مبهم کند.
اگرچه فقط به مترو و قطار اشاره میکند، اما الجی میتواند بازار را به سایر حملونقل عمومی مانند اتوبوس گسترش دهد. برای مثال، پنجرهها از قبل دارای قابلیتهای صفحه نمایش لمسی داخلی هستند، بنابراین مسافران میتوانند به سادگی به مقصد خود روی نقشه ضربه بزنند تا به راننده بفهمانند که کجا میخواهند بروند به جای کشیدن آن طناب احمقانه برای زدن زنگ برای توقف. نمایشگرهای لمسی همچنین میتوانند سرگرمیهای بازی پولی یا رایگان را برای مسافران فراهم کنند تا زمان سفر را سپری کنند.

در نمایشگاه حمل و نقل آینده InnoTrans در برلین، آلمان، الجی نمایشگر شفاف OLED را به نمایش خواهد گذاشت. پنل ها برای جایگزینی شیشه های واگن قطار در نظر گرفته شده اند. شرکت راه آهن برتر آلمان دویچه بان نیز یک قطار مفهومی جدید با پنجره های شفاف OLED نصب خواهد کرد. عملکرد صفحه نمایش درست مانند یک تلویزیون یا مانیتور معمولی است اما زمانی که از آن استفاده نمی کنید به عنوان یک پنجره شفاف ظاهر می شود.
در متن: قطار سواری می تواند یکنواخت باشد، اما حداقل گاهی اوقات مناظر گذرا دوست داشتنی برای تماشا وجود دارد. رفت و آمد در مترو حتی بدتر است. گاهی این فکر را به ذهنتان خطور میکند که چرا اصلاً برای گذاشتن شیشه روی واگنهای مترو زحمت میکشند. افراد حاضر در LG Display می خواهند آن شیشه های بی فایده را به چیزی جالب تر تبدیل کنند.
همه چیز بسیار جالب به نظر می رسد، و من در اینجا احتمالات را بررسی می کنم، اما مطمئن نیستم که این فناوری ارزش هزینه اش را داشته باشد. در حالی که ال جی به قیمت آن اشاره ای نکرده است، مطمئناً بسیار پرهزینه خواهد بود. اگر تا به حال یک مسافر ترانزیت بوده اید، می دانید که اکثر مردم در تمام طول سفر سرشان در گوشی هایشان فرو رفته است. بنابراین حتی با تبلیغات، من متقاعد نیستم که این سرمایه گذاری برای اکثر شرکت های حمل و نقل بازده مناسبی داشته باشد.