LOTR: توسعه‌دهنده Gollum بعد از اینکه بازی به‌طور کلی بررسی شد عذرخواهی می‌کند

با توجه به Daedalic، تاخیرهای اضافی لازم بود تا اطمینان حاصل شود که زمان برای ارائه “…بهترین تجربه ممکن” به کاربران وجود دارد.

صبر و حوصله فضیلتی است که گیمرها این روزها از آن رنج می برند، زیرا توسعه دهندگان و ناشران مدل “اکنون منتشر شود، دیرتر عذرخواهی کن، حتی دیرتر تمام شود” را به یک مدل تبدیل کرده اند. استاندارد حتی برای بزرگترین نسخه ها متأسفانه برای Daedalic، تور عذرخواهی آن حتی قبل از اینکه شروع شود، شروع به شکست کرد. متاکریتیک در حال حاضر امتیاز 36 را به Gollum می‌دهد و بازی معمولاً نقدهای نامطلوبی از بیش از 35 منتقد دریافت می‌کند.

برخی از نقدهای رنگارنگ‌تر شامل جملاتی از جمله “گولم احتمالاً بدترین بازی در دنیای مشهور است، مانند خود شخصیت اصلی، نفرت‌انگیز و بی‌ثبات است.” سایرین، مانند بررسی DigitallyDownloaded، هنگام ابراز نارضایتی خود از انتشار مورد انتظار، هیچ ضربه‌ای وارد نکردند. بر اساس بررسی آن، “… چیزی که Gollum را متمایز می کند این است که اکثر توسعه دهندگان و ناشران دیگر از تیم های خلاق خود برای پنهان کردن بدبینی و سرمایه داری بی رحمانه استفاده می کنند. Daedalic به Gollum اذیت نشد. این بازی نشان دهنده صنعت بازی است. با نقاب بریده.”

کف دست: به یاد آوردن زمانی که بازی‌ها قبل از انتشار واقعاً تمام شده بودند، سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. و متأسفانه برای طرفداران بازی Lord of the Rings، به نظر می رسد توسعه دهنده Gollum Daedalic Entertainment این روند را به کلی فراموش کرده است. این شرکت این عنوان اکشن ماجراجویی را در اوایل این هفته منتشر کرد در حالی که هنوز با اشکالات و مشکلات عملکردی مواجه بود و باعث شد برخی آن را بدترین بازی ای که تا به حال بررسی کرده اند بدانند.

بخونید:  مایکروسافت قصد دارد دوباره ماکروهای آفیس را به طور پیش فرض مسدود کند

به طور معمول، انتشار یک بازی جدید با برخی از بزرگ‌ترین نسخه‌های AAA در صنعت مرتبط باشد، مطبوعات خوبی را ایجاد می‌کند. اما وقتی با نسخه‌های ناموفق مانند Battlefield 2042، The Last of Us Part 1 و Star Wars: Jedi Survivor همراهی می‌کنید، نشانه خوبی است که جای پیشرفت وجود دارد.

مانند نسخه‌های سنگی قبل از آن، تیم توسعه‌دهنده Gollum احتمالاً به انتشار وصله‌هایی برای رسیدگی به مشکلات شناسایی‌شده، جلوگیری از خونریزی و نجات هر چه از بازی و طرفداران آن ادامه خواهد داد. اما بر اساس نظرات، بررسی‌ها و استقبال ضعیف اولیه از نسخه، Daedalic ممکن است نتواند به این زودی اعتماد کاربران خود را بازیابی کند.





منبع

منتشر شده توسط Nacon و توسعه یافته توسط شرکت تابعه آن، Daedalic Entertainment، گلوم توسعه در مارس 2019 اعلام شد و با تاریخ انتشار بسیار مورد انتظار 2021 همراه بود. انتشار اولیه بازی بعداً تا سال 2022 به تعویق افتاد و بعداً یک بار دیگر تا سال 2023 به تعویق افتاد، این بار بدون تاریخ انتشار قطعی. بازی بالاخره اوایل این هفته رسید… و اینجاست که همه چیز خیلی خیلی اشتباه پیش رفت.

چند کلمه از تیم “ارباب حلقه ها: گولوم” pic.twitter.com/adPamy5EjO

– ارباب حلقه ها: گولوم (@GollumGame) 26 مه 2023

استقبال شدید منتقدان، که توسط نظرات کاربران Gollum منعکس شد، Daedalic را بر آن داشت تا کاری را انجام دهد که بسیاری از شرکت‌های بازی امروزی قبل از آنها انجام داده‌اند: نوشتن یک نامه عذرخواهی.