Moonshot CES Razer یک بالشتک با قابلیت صدای فراگیر برای صندلی بازی شما است.


برداشت سردبیر: بدون کانسپت وحشیانه Razer، هفته CES نخواهد بود. این شرکت بار دیگر با Project Carol عرضه کرده است، اما عرضه خارج از جعبه امسال بسیار رام‌تر از آنچه در سال‌های گذشته دیده‌ایم است. شاید این بدان معناست که در واقع به یک محصول واقعی تبدیل خواهد شد؟

Project Carol یک لوازم جانبی صندلی بازی است – به طور دقیق یک بالشتک سر – دارای بلندگوهای صدای فراگیر میدان نزدیک و لمسی با وفاداری بالا. Razer می‌گوید که در کنار هم می‌تواند به گیمرها کمک کند سطوح جدیدی از غوطه‌وری را تجربه کنند.

Razer گفت که Project Carol با هر رایانه شخصی که قادر به خروجی صدای فراگیر 7.1 باشد کاملاً کار می کند و به لطف تسمه های قابل تنظیم با همه صندلی های بازی سازگار است. به صورت بی سیم از طریق 2.4 گیگاهرتز متصل می شود و می تواند تا هشت ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.

ریزر استدلال می‌کند که کابل‌کشی بلندگوهای صدای فراگیر سنتی ممکن است نامرتب باشد و نصب به فضای بیشتری نیاز دارد که ممکن است برخی از گیمرها نداشته باشند. علاوه بر این، گیرنده های صوتی یا جعبه های کنترل اغلب برای رمزگشایی سیگنال های کانال عقب مورد نیاز هستند.

آیا پروژه کارول شانسی برای تبدیل شدن به یک محصول واقعی دارد؟ گفتنش سخته این مفهوم به اندازه دیگرانی که در سال‌های گذشته دیده‌ایم «بیرون» نیست. پروژه سوفیا، میز بازی ماژولار یکپارچه یا Project Linda را به خاطر دارید که هدف آن کاهش شکاف بین لپ‌تاپ و تلفن‌های هوشمند بود؟

پروژه کارول موانع آشکاری دارد. هدست های بازی بسیار محبوب هستند و با بالشتک های دارای صدای فراگیر به خوبی بازی نمی کنند. علاوه بر این، فکر اینکه سرم از طریق لمسی به لرزه درآید، به نظر می رسد که کمی منحرف کننده است. مطمئنا Razer اجازه می دهد این ویژگی به میل خود غیرفعال شود، اما من نمی توانم سناریویی را تصور کنم که واقعاً بخواهم آن را فعال کند.

من گمان می‌کنم که Razer قبل از تصمیم‌گیری درباره ادامه تولید یا نه، بازخورد را ارزیابی کند. قیمت گذاری می تواند کلیدی باشد زیرا شک دارم که تعداد کمی بخواهند برای یک کوسن بیشتر از یک هدست سنتی یا حتی یک صندلی بپردازند.

شما چی فکر میکنید؟ آیا به چیزی مانند Project Carol علاقه دارید یا از راه حل فعلی صوتی بازی خود راضی هستید؟



منبع